9. května 2017

Odstranění tetování

Já osobně mám 4 tetování a o odstranění sem nikdy neuvažovala, ale známý si nechal jedno odstranit. A řeknu to asi tak, že ikdyby to bylo bůh ví co, tak je lepší si to nechat. Odstranění je bolestivé (o hodně víc než tetování samotné), drahé, dělá se na několikrát a hlavně nikdy ho neodstraní úplně. Takže třeba můj známý si nechával odstranit znak z předloktí a teď má zjizvenou a modrou ruku. Dal do toho šílený peníze a teď lituje, že si to radši nenechal…
Sisi90

Ahoj,ja mam zkusenost s odstranenim tetovani moc spatnou, ale ty uz to asi mas za sebou, tak snad jsem mela jen smulu. Nechala jsem si ho odstranit v Laser centru v Brne a pani dr Stouracova mi tvrdila, ze to bude do pul roku pryc a bez jizvy. Uz je to pres 3 roky a doted mam jizvu vetvaru tetovani, kterou si snad jednou nakonec necham znovu pretetovat (pokud seberu odvahu), vypada to totiz hrozne. Jak ti to dopadlo? Laser Pure skin neznam, mne to odstranila erbiovym laserem, takze snad to pro tebe bude ok.
Vendy31

Ahojky, tak já mám první sezení za sebou a zatím žádná změna, taky je to jenom 2 dny takže čekám až se to sklidní a uvidím. Bylo mi řečeno že i po 1 měsíci to bude vypadat pořád stejně možná malinko bledší ale to je tak vše. Je to prý na delší dobu a hlavně když to tetování mám již 10let. Zatím to mám takové zarudlé místama a vypadá to že bude modřina ale s tim mám prý počítat. Celkem to i bolelo ale dalo se to vydržet, já to tetování mám zepředu na ramenu a je malinké. Uvidím jak to dopadne, když tak budu dávat vědět, jestli chceš, ale jak říkám je to na díl a další sezení mám zas za měsíc.Nejradši bych aby to bylo hned prč ale mám smůlu
duppe

Právě chodím na odstranění tetování laserem a doufám, že to zmizí. Hodně mě omrzelo a ikdyby mi zůstala jizva, budu jí mít radši než to tetování. Byla jsem 2× v Praze za nehorázný peníze a vůbec to nebylo vidět. Teď chodím u nás v Jihlavě, zatím jsem byla jednou za,,pakatel" proti Praze a přijde mi to světlejší, uvidíme po dalších ošetřeních…Ale upozorňuju, že to dost bolí. Nevím jestli víc než dělání tetování, to už si moc nepamatuju, ale bolí. A pak to svědění, když se to hojí, to je děs. Ale všechno to přetrpím, jen abych to měla pryč ;) Záleží jak moc to chcete pryč, ale nebála bych se toho. Já byla taky na Floře, salon Nice na Chrudimský 5. Ale paní mi řekla, že po dvou až třech to bude pryč. Asi jsem se toho chytla a když ani po druhé se nic nezměnilo, vykašlala jsem se jim na to. A hlavně za ty prachy. Nevím kolik platíš, ale já dala za jednu navštěvu 1800,– a ještě za bus z Jihlavy 300,– takže pecka. Teď jsem to našla v Jihlavě, platím 500,– za jedno ošetření a už po prvním to zesvětlalo. A hlavně ten pán, co mi to dělá mi na rovinu řekl, že to bude trvat třeba 8 návštěv. Ale když to spočítám, vyjde mě to stokrát levněji než tam v Praze. Nechci ten salon nějak odsuzovat, asi i tam bych musela hodněkrát, ale tak mi to ta paní nemá říkat. Teď jsem spokojená, mám to ve svým městě a nemůžu se dočkat až to bude pryč
Kamelie24

Chodila jsem na odstranování taky v brně na ulici Veselá a fakt ta doktorka je pěkná mrcha, vydělává tam na takových naivních lidech spoustu peněz, každému stejně ako mně nalhává, že to bude do určité doby odstraněné pryč, ale skutek utek. já jsem měla jen náramek na ruce, chodila jsem na odstranění pravidelně a vše podstivě dodržovala. Nehleddě na to, že je to bolest opravdu příšerná a to něco vydržím, tak po po roce chození mně tetování sice vybledlo, ale ne úplně a ve tvaru tetování se mi udělala vystouplá keloudní jizva, což byl hnus. Jinak za odstranování jsem nechala kolem 20 000 a vypadalo to mnohem hůř, než předtím. Dr. mě uklidnovala at chodím dál a dál, že umí odstranit i jizvy, ale už jsem tam pak nešla není to pravda chtla ze mě vytahat co nejvíc peněz. Nakonec jsem si za další 2 roky nechala tetování přetetovat a je to celkem dobrý, jizva tím přetetováním klesla-že není moc vidět
Karus

Ahoj, já chodím už asi půl roku na dstranění, poprvé jsem byla v Praze Laserplast)ic, tam jsem za tetování velké 8×5 cm vyplázla 5tisíc, a pak jsem našla VS Lasera v Plzeni, za to samé jsem zaplatila 800 Kč, navíc asi i přístup lepší…chodím na rubínový laser, který rozstřeluje pigment v tetování a ten se v těle postupně odbourává za pomoci imunitního systému. Bolí to, ale vydržet se to dá, byla jsem zatím 4× a dle doktora ještě tak dvakrát, také to tak odhaduji, ale mám ho dost dlouho (cca 10 let), na tom také záleží, jak ho máš dlouho. Ale výsledky vidím, jen se nesmí na sluníčko, ale to letos asi ani nehrozí..:)kůže je hodně bílá, ale prý se to pak opálí, tak jsem zvědavá…
Gabina1111

o mě se jizvy opravdu nedělají, tedy pokud myslíš jizvami rýhy do kůže, mažu to hodně framykoinem vždy po zákroku a ještě pak sádlem, dokud se úplně nesloupnou stroupky, v té Praze mi napsali hned po zákroku Framikoin zásyp, ale v Plzni mi naopak řekli, že ten není dobrý, protože vysušuje kůži a tím i ty stroupky a mají tendenci se sloupnou dříve, než je to odhojené. Mám tam bílé místo, jako když se ti udělá strup a čerstvš sloupne, tak je ta kůže taky bílá a časem se opálí, ale tam ještě nejsem, na sluníčko zatím nemůžu, takže nedokážu říct, zda se to pak opálí nebo ne, ale jak říkám, v mém případě raději bílé místo po strupu než to tetování, ale jizvy nepozoruji.
Drew

Ahoj. Já měla tribal 11 let a taky je ta předělávka hezká, ale taky si nemůžu zvyknout na tu velikost. Navíc je to dost nesouměrné a vypadá to na zádech, že je to nakřivo. Jdu na odstranění kousku tetování a aspoň s tou souměrností by to mělo pomoci, ale bude to asi za 8 000.Kdybych mohla nechala bych toho odstranit daleko víc, abych byla naprosto spokojená. Dovedu si představit jak se cítíš. Já nemohla první týdny spát ani jíst, až takhle mi bylo blbě. Ale je to už lepší a celkem se spolu s kérkou sžíváme a už se mi to i začíná líbit, ale není to ono ještě. Chci pryč jen část toho. Bohužel nevýhoda je, že je to nové, takže mi upřímně řekli, že minimálně 8 sezení a cena vychází cca na 30 000. Proto jsem chtěla vědět, jestli někdo z holek má zkušenost s odstraněním čerstvého tetování, jak dobře to jde dolů, kolik asi musely absolvovat sezení a tak. S tím, že to bude trvat třeba 2 roky jsem srozuměná a nevadí mi to, jen se bojím, aby se částka nevyšplhala ještě třeba o 10 000 víc.
Samazasebe

Mám klasické tetování, chodila jsem ze začátku do LLC Olomouc, kde mi to zkazili a pak jsem začala dojíždět do Prahy do Beauty PRO, kde jsem moc spokojená. Jednou jsem v Praze v čekárně potkala paní, která si tam nechala odstraňovat permanent na obočí, který měla původně úplně mimo svoje obočí a šla na laser ten den podruhé a už tam teda skoro vůbec nic neměla. Myslím, že je lepší si za kvalitou dojet, stejně jako jsem to nakonec udělala já a to jsem to měla několik set kilometrů! Vážně moc lituji, že jsem si nezjistila víc informací a neudělalala to už hned ze začátku
Nicouel

Na odstranění tetování doporučuji Tribo v Praze, super přístup a ceny jsou slušný, jsem po 3 sezeních, mám půl rukávu, také nepovedená předělávka, hezky to mizí, některý místa jsou už téměř čistý, jen to teda hrozně vypadá, jak hnědej flek.hned po prvním sezení, hned jak splaskly puchýře, tam co to bylo černý, jsem to měla takový puntikovaný, nerozpuntíkoval mi to jedno vedle druhýho ale jakoby s místem vedle, takže černej flek a v tom tělový puntíky, po druhé mi to rozpuntíkoval tam, kde nerozpuntíkoval poprvé, jestli je to aspoň trochu pochopitelný. Některý části mám teď už uplně čistý, ale určitý části jsem měla úplně černý a to bude trvat dýl, počítám tak ještě 5 sezení. Kámoška chodila dva roky na jedno úplně černý a má ho celý pryč bez jakékoliv známky, že tam někdy něco měla.
fialofka

Kamarádka zrovna odstraňuje. Dala se na letušku a tam se jí kérka na zápěstí nehodí. V Praze na Andělu je nějaká klinika, laser, jedna návštěva cca 5000,–, potřeba min. 5 návštěv. Byla tam jednou. Ovšem na totéž teď chodí teď ve zlíně, kde ji jedna návštěva stojí 800,–. Takže se raději informujte na menším městě.
kayav

Chodim na odstraneni pul roku, navstevy po 6ti tydnech. Uspisit to nelze. Pigment tech 6 tydnu vypadava. Chodim na floru, studio Nice. Skutecne to boli jak uz tady nekdo zminil jako prase. Poprvy se mi udelalo tak zle, ze jsem se na to chtela vykaslat. Dnes se pred kazdym vypalovanim tak vypsychuju sama, ze uz to tolik neboli. Cenu tezko urcit, zavisi na velikosti. kazdopadne to neni levna zalezitost. Zalezi na tom, jak velka je motivace…
Ceresa

Já byla na odstranění tetování v Českých Budějovicích a s výsledkem jsem spokojená. Bylo to navíc jen malé jednobarevné tetování, výrazně barevná jdou prý hůř. Byla jsem celkem 4×. Cena je tam 600 Kč/cm, ale samo o sobě je to nic neříkající protože opravdu záleží na kvalitě toho tetování, velikosti a počtu opakování zákroku. Jinak u mě je teď neznatelné, že tam kdy co bylo.. ale to se asi taky může u každého lišit..
Adrianka32

Před rokem jsem byla na odstranění tetování a nezůstalo mi po něm nic. Dělali mi to v Praze na jedné klinice. Beautypro se to myslím jmenovalo. Vzala si mě do parády slečna a vysvětlila co se bude dít, atd. Absolvovala jsem asi cca 3 ošetření. No trochu to cítit je s tím musíte počítat ale dá se to vydržet. Přišlo mi to stejné jako tetování ale za blbost se hold platí. Jinak tu kliniku můžu doporučit pokud by někdo zvažoval že na odstranění půjde.
smoulinkaalca

Odstraňování tetování je celkem fakt peklo! Hlavně když člověk chytne hodně špatnou kliniku, jakou jsem chytl já. Jen tak pro příklad, kdyby jste někde narazili na Laserové centrum Yvety Štouračové v Brně, vyhněte se mu obloukem!! Je to klinika, kde vám budou hodně dlouho bolestně "odstraňovat" barvu, ale pak zjistíte, že vám po dlouhých měsících stejně žádnou barvu neodstranili, člověk jen platí nehorázné částky a jako bonus vám tato "kvalitní" klinika svými hodně špatnými lasery zjizví celý povrch tetování obrovskými koloidními jizvami, které pak zůstanou do konce života! Varování pro všechny, kteří by na tuto kliniku narazili!!!
Michal S.

Kamoška si taky nechala odstraňovat tetování (modrá barva a takové hnusné amatérské) a po asi 3 sezeních, jí to stejně zmizelo jen tak z 50 procent, ale to ji řekli už předem, že to pravděpodobně úplně odstranit nepůjde, že prý úplně odstranit to jde jen málokdy. Tak to řešila tak, že si to nechala přetetovat.
15832

Nechávám si odstranit tetování na krku a musím říct,že to funguje...ještě tak 4 sezení a je pryč.Ale teda ta bolest je nesnesitelná jezdím do Plzně,protože tam mě to vyjde cca na 18tis. a v Praze bych za to stejné dala 50-70tis. Ahojky,já byla na odstranění tetování na krku a zmizelo mi z 98%,opravdu nelituju!
Violet_lilly

Ahojky,budu se podruhé vdávat a tak jsem to vzala při jednomemoticon.Nechávám si odstranit tetování,které mám již přes 11 let a ani se mi nelíbí,natož abych si s ním hyzdila svatební fotky.Byla jsem už 4 x a tetování krásně mizí,jizvy se mi nedělají,kůžičku mám krásně hladkou.Ale vybírala jsem dlouho,než jsem se rozhodla kam na to mám jít,protože buďto můžeš jít někam do kosmetického salonu,kde ti to vůbec nezabere a pak jen vyhazuješ peníze nebo ti to taky někde můžou pěkně zjizvit,když mají výkonný,ale nevhodný laser.Docházím na to teda do centra Prahy
lady_elle

Já mám právě problém, že chci odstranit tetování, na rameni, raději bych se nezmiňovala, jak jsem bývala hloupá a má sestra má stejný problém jako vy, chceme tedy najít nějakou kliniku společně. Bohužel, opravdu to dává zabrat, jelikož sestra s odstraněním obočí byla na jedné klinice v Praze a už teď to má dost nepovedené =( Když zhodnotí čeho se za těch nehorázných peněz dočkala, tak vlastně skoro ničeho, jen s tím, že chloupky jí dosti prořídli, ne tedy všude, ale bojí se jak to bude vypadat, pokaď se nám to odstranění podaří... Také mám jednu kamarádku, která se sice barvy zbavila, ale s tím i pigmentu, takže se těžko hledá... Snad jste alespoň Vy natrefila na tu správnou, mě také Homea zaujala, hlavně tvrdí, že jako dermatologická klinika jim nejvíce závisí jak esteticky bude výsledek vypadat. Dnes jsem jim psala mail, zatím jen kvůli mému problému a tvrdí, že jizev a pigmentace se bát nemusím, tak asi zkusíme dnes zavolat se sestrou
Já mám právě problém, že chci odstranit tetování, na rameni, raději bych se nezmiňovala, jak jsem bývala hloupá a má sestra má stejný problém jako vy, chceme tedy najít nějakou kliniku společně. Bohužel, opravdu to dává zabrat, jelikož sestra s odstraněním obočí byla na jedné klinice v Praze a už teď to má dost nepovedené =( Když zhodnotí čeho se za těch nehorázných peněz dočkala, tak vlastně skoro ničeho, jen s tím, že chloupky jí dosti prořídli, ne tedy všude, ale bojí se jak to bude vypadat, pokaď se nám to odstranění podaří... Také mám jednu kamarádku, která se sice barvy zbavila, ale s tím i pigmentu, takže se těžko hledá... Snad jste alespoň Vy natrefila na tu správnou, mě také Homea zaujala, hlavně tvrdí, že jako dermatologická klinika jim nejvíce závisí jak esteticky bude výsledek vypadat. Dnes jsem jim psala mail, zatím jen kvůli mému problému a tvrdí, že jizev a pigmentace se bát nemusím, tak asi zkusíme dnes zavolat se sestrou
teruleeee

Ahoj..tak já nakonec jezdím také do Plzně s kamarádkou kam jezdila violet_lily.Byla jsem tam už 3x a mě to mizí podstatně méně než kamarádce.Ta půjde max.ještě 3x a má to pryč.Má štěstí,že to nemá tak hluboko jako já,takže to jde hůře,ale jde toChce to prostě čas.Jinak platím za jedno sezení 800Kč a velikost tetování mám 6x4cm.A je to klinika Vs lasera,chodíme k panu Voltrovi a maximální spokojenost.
jjanca
 
;