8. července 2014

Finanční poradci

Osobní zkušenost - citace FP:
druhá schůzka - "už bychom dnes měli něco podepsat" po třetí schůzce nám na náš mailový dotaz na princip fungování jednoho z nabízených fondů mailem odpověděl - "vzhledem k detailnosti vašich dotazů vidím, že ve skutečnosti nemáte o nabízený produkt zájem" ... tak to nám málem vypadly oči z důlku po roce se ozval, už u jiné společnosti, jak že na tom jsme - řekla jsem, že dobře, a popřála mu, ať se daří - konec rozhovoru za rok (před týdnem) se ozval znovu, že o nás stále pečuje a měli bychom si dohodnout schůzku ... tak snad už pochopil. Jejich hroší kůži bych chtěla mít.
Jana H.

Znám jednoho finančního poradce (Partners). Kvůli vidině rychlého a předem nalajnovaného zbohatnutí se rozhádal se všemi kamarády, s půlkou rodiny, rozešel se se svou dlouholetou přítelkyní. Po 4 letech, co už si myslel, že bude dávno za vodou a budou na něj makat jiní, nemá nic. Stal se z něho podivín, s nikým nemluví, nikam se neposunul, pořád hustí do známých, že potřebuje kontakty a kontakty a kontakty a kontakty a kontakty...
Tomas S.

Pirátských firem je celá řada. Také jsem se nechal uvrtat do ZFP Group, naštěstí jsem zavčas procitl a ukončil spolupráci. Nikomu jsem neublížil a svou IŽP včas zrušil. Ale na druhou stranu jsem poznal, jak to celé funguje. Nikdy více. Pokud budu chtít uzavřít jakékoliv pojištění, tak jedině přímo s konkrétním subjektem bez zprostředkovatele ....!  
Petr P.

Pokud by financni poradci byli dobri, maji majetku za miliony a nedelaji za provizi. Mne stacila zkusenost s Partners pri refinancovani hypoteky. Nulove znalosti, flegmaticky pristup, za 3 mesice jsme se nikam neposunuli. Nakonec jsem z duvodu casove tisne zustal u puvodni banky, chlap si 3 tydny pred koncem fixu rekl o podklady jejichz vyrizeni trva min. 4 tydny. Myslel jsem ze budu vrazdit. Ten expert se jmenuje Miroslav Putik, Partners z Prahy 7.
Martin S.

V poslední době jsem měl dvě zkušenosti s finančními poradci: Abych se pobavil a kvůli příbuznému jsem akceptoval schůzku s oblastním ředitelem (nebo managerem?) Partners. Nenabízel mi pojistky, ale snažil se, abych nastoupil do jejich "letadla". Vzhledem k tomu, že jsem tam šel se silným despektem, tak jsem se neskutečně bavil. Manager měl naučená schémata a jel přesně podle nich. Na začátku byl zvyklý na odpor, ale já mu s klidem přitakával, že má pravdu - což ho trochu vyvádělo z konceptu. Základem je, že každý je podle nich blbý, protože pracuje nebo podniká. Lidským cílem by mělo být stát se managerem Partners, získávat další dušičky do jejich systému a podřízení (vámi naverbovaní) v tom letadle by na vás měli vydělávat. Základní otázkou je, jaký je váš cíl, kolik chcete vydělávat. Ať odpovíte cokoliv - 15 tisíc, 30 nebo 50 tisíc, stovka nebo půl milionu měsíčně - vždy je reakce, že jste u nich na správné adrese, máte nechat současné práce a jít k nim shánět dušičky. Vyděláváte teď 100 tisíc měsíčně a chcete vydělávat 200? Okamžitě nechte své současné práce a běžte k Partners - pokud budete lovit dušičky podle jejich schématu, časem těch 200 určitě vyděláte. ;-D Strašné
Druhá zkušenost je známý, který začal pracovat u Fincentra. Jeho kolegové jsou mladí vlci, kteří vemou "telefonní seznam" a začnou obvolávat právníky, doktory - potenciálně bohaté lidi. Nabídnou jim cokoliv, kde je vyšší provize. Primárně životní pojištění + všechny staré smlouvy zrušit a udělat nové (nové provize). Spousta obvolávaných je pošle někam, někteří mají vlastní rozum a pošlou je někam po schůzce, ale někoho vždy uloví. Tito lovci si opravdu dokáží slušně vydělat. Ale bavilo by vás lhát a poslouchat, že jste blbí zloději? Známí se snaží radit opravdu pro klienta. Má to za následek, že se mu vrací klienti a doporučují ho, přesto si vydělá méně než ti, co lžou. A díky tomu je ve formě méně oblíben, protože (větší) část jeho provize jde jeho nadřízenému. Závěr: Finanční poradce se vyplatí jen kamarád. který vám poradí opravdu dobře a rozumí tomu. Určitě po vás nemůže chtít rušení starých smluv - většinou se to nevyplatí. Smlouvy uzavírám u kamaráda - vybere mi opravdu nejlepší (ne nutně nejlevnější), přiveze mi je k podpisu domů a já mám dobrý pocit, že jsem pomohl kamarádovi, který mě za to pozve na večeři nebo pomůže jinak
Radek N.

já mám poradkyni u Partners a jsem spokojen. Pomohla mě vylepšit různé pojistné smlouvy, něco peněz i rozumně investuji (žádné velké riziko), pomohla mě udělat si pořádek v penězích. Po roce se mě zeptala zda bych nechtěl zkusit pro ně pracovat, a když jsem řekl že ne, tak už jsme s eo tom nikdy nebavili. Asi je to poradce od poradce.
Aleš J.

Testoval jsem fin.por. a musím říci, že to, co mi radili jsem jednak věděl, a pak si dokázal zajistit taky (úroky z hypo, pojištění aut atd.) ale blbě mi spočítali procenta, chytráci z fin.por., tak jsem si to celé zařídil sám. Jsou zbyteční  a navíc, podívejte se na Broker Consulting a další podobné firmy, v jakých jezdí autech! Samé nové superby, BMW, Audi a další. Ti musí hodně vydělávat - na nás.
Cyril P.

Je známou věcí, že tzv. finanční poradci ze včech těch společností, jako je Broker Consulting, Fincentrum, nebo prehistorické OVB, jsou totální lamy, počítat neumí a nemají zájem na klientově blahu. Cílí jen na provize, tedy nové smlouvy. Trh je dnes slušně saturován, spousta lidí už je na několik let zamčená hned v několika "výhodných" fondech, či pojistkách. Vyprávěl mi bývalý kolega pojišťovák, že zlatá léta Klondajku jsou už dávno pryč. Ti finančáci, co něco uměli, jsou už dávno pryč a teď se v těch firmách sdružuje nehoázná sebranka. Znalosti z finančních trhů nula, nečtou, neví, rétorika jak na předváděcí akci hrnců pro důchodce, iracionální strašení nesmyslama a vše směřuje k jedinému - uzavřete aspoň jednu novou smlouvu.
Jiří K.

Pracuji ve vedlejší kanceláři finančních poradců, takže „z doslechu“ o tom něco málo vím. A vím, že bych tuhle práci dělat nechtěla… Nevím, jestli to tak funguje u všech společností, ale u té jejich platí, že finančí poradenství poskytují zdarma (zdarma to dělají všichni fin.poradci, nejen ta jejich společnost), ale klienti jim na oplátku musí poskytnout několik desítek telefonních kontaktů, které oni potom obvolávaji (otravují) s tím, že se vnucují s poskytnutím finančního poradenství.
Příjem z této práce je z uzavřených smluv, pokud ale klient smlouvu do dvou let vypoví, tak myslím, že ten fin. poradce musí tu odměnu zase vrátit. Je to takový multi level marketing, fin.poradci vytvářejí sítě, shánějí další poradce pod sebe a když se dostanou na určitou úroveň, tak pak mají už nějakou paušální měsíční odměnu zaručenou.
Pokud by se tím člověk chtěl živit, musí asi opravdu makat. Ti „sousedé“ nejen že si zvou klienty do kanceláře, ale klienty i objíždějí – klidně mají schůzku v neděli odpoledne na druhém konci republiky… Takže podle mne to rozhodně není práce na „přivydělání si při mateřské“ (o tohle se snažila jedna příbuzná a poté, co vyčerpala okruh lidí v rodině, kteří ještě byli ochotni se do něčeho uvrtat, tak toho nechala… – navíc podle mne na to neměla, finanční poradenství předpokládá, že se vyznáš ve složitých smlouvách a podmínkách pojišťoven atd. a to myslím nezvládne každý).
xxx

Ahojky,
neví, zda je tato diskuse aktuální, ale chci přispět ze svého života.
Můj nyní už manžel měl finanční problémy, nedodělal vysokou školu a hledal práci. Jedna známá ho „dotáhla“ k finančnímu poradenství, nebudu říkat u jaké firmy, ale jedná se o větší firmu, prý celosvětovou. Celé poradenství funguje asi tak, že člověk chodí po různých kurzech, některé si i hradí ze svého, kde mu cpou do hlavy různé bludy (př. jak má obalamutit klientka, jaké formulky používat, jak odpovídat na otázky a podobně). Pouze minimum kurzů je o problematice finančnictví a ekonomiky. V podstatě z kurzů vyleze člověk, kteý je navnaděn na super výdělek, který ví „jak na klienty“, ale který neví vůbec nic o finančnictví. Je to jak kdyby ste měli lékaře, který prodělal pouze nějaký kurz, bez studia vysoké školy a léčil vás, nebo dokonce operoval (přirovnávám k lékařům schválně, nejenom proto, že lékařka jsem, ale hlavně proto, že na kurzech je učili, že pokud klient bude odmítat podepsat, nebo bude mít více otázek, tak ho mají spacifikovat formulkou – pokud máte problém s nemocí, vyhledáte lékaře, pokud máte problém s financemi, vyhledáte finančního poradce. To je sice pravda, ale lékař na rozdíl od fin. por. studoval VŠ a pořád studuje). Když už člověk absolvuje tyto kurzy (které jsou mimo jiné udělané velice dobře, je tam občerstvení, všichni jsou přátelský, všihcni se mají rádi, všichni vydělávají nadprůměr), tak má za úkol (aby se do toho dostal) oslovit svoji rodinu a kamarády a nabídnout jim své služby (které opravdu dělá zadarmo). Je jasné, že rodina ve snaze pomoci se nechá nabalamutit co čehokoliv. Dále je zajímavé, že úplně všem nabízejí životní pojištění, aniž by o to člověk měl zájem (protože z toho je nejvyšší provize). Takové stavební poj., nebo spořící účty jsou málo placené a tudíž je nazajímají. Vše (hlavně ty životka) nadnesou, jak je to super, jak se člověk bude válet v penězích a tak, ale po přečtení smlouv ydo podrobna zjistíte, že je tam mnoho věcí, které nejsou pro vás výhodné, ale platit budete dlouhá léta. Pak je další úkol sehnat co nejvíc dalších kontaktů, takže každý klient musí vypsat co nejvíce telefonních čísel a ty pak poradce kontaktuje a vysloveně jim vnucuje setkání, kde má možnost zase dál balamutit. Pokud dojde rodina, přátelé a i telefon. kontakty (veškeré poplatky za telefon, cestování a podobně si platí por. ze svého), tak je na řadě další finta. Chodí po ulici s krátkým dotazníčkem, kde se ptají v podstatě na blbosti, ale je nutné nechat na sebe kontakt, že to jde do slosování soutěže. Je jasné, že vyhrává každý (př. vínko, nebo jinou drobnost, kterou ale zase poradce platí sám) a pak se zase vnucuje a vnucuje. Je to vlastně pyramida, kde nahoře sedí lidi, co vydělávají na pěšácích (jako byl můj manžel). Je přesně stanovená hierarchie, každý má pod sebou své mravenečky, a pokud nejsou dostatečně výkonní, tak je odepíšou. Bohužel manžel do toho spadl po hlavě, opravdu si myslel, že je to fajn práce, že si vydělá, ale nakonec se dostal do větších problémů, než měl předtím. Nejhorší na tom bylo, že skoro nic nevydělal. To, co „vydělal“ na rodině hned investoval do nákladů (telefon a pod.). Pokud pak do 2 let někdo zruší smlouvu, kterou sepisoval s ním, tak on musí tu provizi vrátit (toho se děsím nejvíce). Člověk ani nemá stálý příjem, jednem měsíc se podaří vydělat 2000, jeden 10000 a pak 1/2 roku nic. Málem nám to překazilo dlouholetý vztah a dost nám to dalo pak zabrat finančně. Po 2 letech se od firmy konečně odpojil, a nyní pracuje ve zdravotnictví, fyzicky, náročně, ale měsíčně má stálý plat. Myslím, že lidi se nechají nalákat na možnost výdělku za „málo práce“. Nejlépe se těmto firmám manipuluje (=vymývá mozky) maminkám na MD a RD, člověku ve finanční tísni, v nějaké těžké situaci, protože je jasné, že v rodině vždy nějaké podepsané smlouvy budou a pak pěšáka rychle odkopnou s tím, že je neproduktivní a najdou si jiného. Sorry, za ten sloh, ale musela jsem to ze sebe dostat, protože jsem si to prožila a nepřeju nikomu zažít.
Barča

Je to asi opravdu tím, na jakého člověka narazíte.. I ve světe financí jsou podvodníci (tedy spíše hlavně tam) a můžeme natrefit někoho, kdo opravdu chce jen vyrýžovat. Já mám velmi dobré zkušenosti naopak s OVB- partners vlastně vzniklo na tomto základě. Nejdříve jsem byla klientka a velmi spokojená, slečna poradila mě i partnerovi, jak kde ušetřit a jak si lépe postavit životní pojistku. Do té doby jsme platili hodně a prakticky za nic.. Hrozně moc se mi líbil přístup... Mohu vřele doporučit. Po delší době jsem se rozhodla, že bych chtěla získat více informací o možnostech na finančním trhu a začala jsem pro OVB pracovat. maximální spokojenost..ale opravdu je to o lidech, školí nás samí super lidi, kteří to dělají s láskou a z přesvědčení, že je důležité mít spokojené klienty! Samozřejmě také pro peníze, vždyť nás to živí...ale necpat lidem produkty jak na běžícím páse i když pro ně nejsou vhodné(jak to dělají pojišťováci, kteří chodí po bytech!) ... když se vám to nelíbí, nevadí, vymyslíme spolu něco jiného ) Takový přístup nás učí... A ještě jsem získala tolik užitečných informací, nakoplo mě to a najednou mám jiný přístup k životu.. Takže neházejte NEZÁVISLÉ FINANČNÍ PORADCE do jednoho pytle.. lidé jsou různí, i zde jsou darebáci!
Looniee

Partners jsou v podstatě OVB, kteří nějak obrali pár lidí o nějaké fondy (bylo to v TV). Je to tedy pár lidí, kteří se naučili jak to chodí v OVB, sehnali peníze a založili Partners. Ono stačí, když se díváte někdy na "Krotitelé dluhů" na ČT1, tak musí být každému jasné, kdo tam pracuje. Tito lidí před tím než je vyšlou do terénu, prochází několika školeními jak se oblékat, jak na lidi působit, jak reagovat na jejich dotazy a já nevím co všechno ještě. Hodně je to psychologické a na zákazníka to musí zapůsobit. Mám kamarádku, která pracovala u OVB. Musím říct, že do doby než prošla školeními, tak to byla fajn holka, ale postupem času začala mít nosánek nahoru a myslela si o sobě, že půlka ekonomiky v ČR stojí na ní a jejích klientech. Údajně vydělávala 50 tis. za měsíc, ale jak se později ukázalo, všechno byla lež. Luxusní oblečení i vysoké výplaty byly jen iluzí pro zákazníky, kteří jí měli svěřovat své peníze. Skutečnost byla taková, že na vše si brala spotřebitelské úvěry (dokonce na drahé večeře s klienty) a OVB jí měla platit za odvedenou práci, ale neplatila jí nic. S odstupem času přiznala, že to všechno byla jen lživá hra na zákazníka, kdy se snažili tvrdit, že pouze oni můžou vyjednat nejlepší podmínky na hypotéku, úvěr, leasing, ale pouze tak přetahovali klienty od jedné instituce k jiné a vždycky inkasovali peníze za uzavření nových smluv. Partners bych označila jako takové dítko OVB, kdy OBV už dost lidí zná a posuzuje je negativně. Určitě bych od toho dala ruce pryč.
Lucie H.

Zkušenost jednu mám, nicméně ne přímo s jejich službou. Kamarádce se po letech ozval takový muž z minulosti - nic spolu neměli, ale byl tam určitý potenciál a naděje. Tak teď, že by se jako mohli vidět. Ona byla celkem ráda, jakože třeba si na ni vzpoměl a věci přehodnotil a tak. Ukázalo se, že mu jde o nabídku služeb fin.poradenství - chtěl jí "zkonsolidovat" finance a zároveň do ní strašně dělal, ať to jde sama dělat. Měl s tím neuvěřitelnou výdrž. Zdá se, že u Partners poradce postupuje v hierarchii s tím, kolik nových poradců přivede, bere podíly z jejich provizí - taková pyramida. Je obrovský tlak na kontakty - jak na potenciální klienty, tak na potenciální nové poradce. Kámoška to i chvilku zvažovala, ale když viděla, že by musela takto "působit" mezi svojí rodinou a kamarády, nabízet jim, lámat z nich další kontakty, tak se moudře rozhodla, že ne. Nechala si od něho ale udělat nějaké poradenství a protože není pitomá, tak jen v tom rozsahu, co skutečně potřebovala a aby to bylo výhodné. S tím je celkem spokojená. Jako služba to určitě smysl má, jsou mezi nimi dobří i horší a ti na vrcholku pyramidy se určitě nemají špatně Tak asi tak.
Sfinga

PROFIPORADENSTVI Všechny potenciální zájemce práce u této firmy varuji před jejími podvodnými praktikami. Tato „poradenska“ firma zije z provizi nadnarodnich financnich korporaci, tudiz nejde o zadne nezavisle poradenstvi, jak prezentuje klientum. Ty naopak poskozuje uzaviranim pro ne nevyhodnych a vysoce ztratovych smluv. (predevsim investiční životní pojištění, které prezentuje jako výhodný spořící produkt). Cele je to podvod, firma funguje temer jako sekta.. Bohuzel spousta mladych, naivnich lidi bez prijmu jejich skupinovemu vymyvani mozku uveri.. Doporucuji se proto teto firme vyhnout obloukem a pokud v ni jiz pracujete, HLEDEJTE SI INFORMACE A VSE SI OVERUJTE! Hodne stesti a firme profiporadenstvi preji, aby je uz konecne navstivila policie CR.
Filip C.

S Parners nemám vůbec dobrou zkušenost, i když si zakládají na tom, že dělají věci pro vás výhodně, tak to není až taková pravda....hrabou hlavně pro sebe! já mám teď poradce z Royal Vision a jsem spokojená, vždy si na mě najde čas a nabídne několik variant, které byly o dost výhodnější než ty, co mi vypracoval člověk z Partners.
Sheili

Ahoj..jsem na ekonomické VŠ, a dost lidí v mém okolí dělá poradce pro Partners, OVB, BC.... Co mě nejvíc překvapuje je, že to jsou většinou lidé, kteří měli ve škole problém s financemi, ekonomií a matikou, i když se snažili. Třeba když se dozvím, že to dělá někdo, komu jsem se kdysi snažila vysvětlit jednoduché grafy, a očividně to nechápal, tak bych si od něj asi nenechala poradit kam dát peníze. Takže si myslím, že je štěstí, když narazíte na člověka, který je dostatečně schopný a zároveň svědomitý, aby vám poradil to opravdu nejepší pro danou situaci.
Také jsem se před časem zajímala o tu práci, a zjistila jsem, že poradci jsou dost závislí na tom, co jim řeknou "nadřízení", takže záleží i na nich. Na druhou stranu, pokud někdo financím nerozumí nebo nemá čas hledat info na netu, tak proč nevyužít poradenství zadarmo. Určitě je ale lepší si nabízené řešení prověřit třeba u nabízené pojišťovny, spořitelny,..a hlavně pořádně přečíst smlouvu, mohou tam být drobnosti, o kterých poradce neví.
Zuziik

Jsou dobří a špatní poradci - jako všechno v životě. Já jsem bohužel měla smůlu na toho špatného. Byla to slečna poradkyně z Partners. Jsem matka samoživitelka, takže finančně nic moc. Protože sama financím moc nerozumím, nechala jsem si poradit. Slečna se mnou před porodem uzavřela několik smluv a já myslela, jak mám vyhráno. Splácela jsem hypotéku, pojistky, spoření.... pak se narodila Anička a začalo být ouvej. Volala jsem slečně, že nemůžu platit tolik. Pořád neměla čas, asi nechtěla přijít o podíl. Kamarádka mi doporučila paní, která se stará o peníze celé její rodině - i jejím rodičům a bratrovi. Paní je z firmy Kapitol a i když není z našeho okolí, přijede za mnou až domů kdykoliv. Hromadu věcí jsmezměnili nebo zrušili, protože byly zbytečný a já platila jak mourovatá. Opravdu u ní nemám pocit, že na mě chce vydělávat. Čas od času zavolá nebo se staví, poptá se, jestli je všechno v pořádku, co malá, přiveze ji vždycky nějakou drobnost. Máme ji rádi...
Malenka

Pracovala jsem sice jako pojišťovací poradce pro ČP, tak to není stejné - nenabízela jsem produkty různych firmem,ale jen té jedné.
No, vydělala jsem si slušně, jen můj manažer poté byl zadržen policii. Prý dělal smlouvy na nás, bez nás. Dozvěděla jsem se o tom až poté, co mě kontaktoval FÚ kvůli kontrole, kdy pana manažera odchytla policie.
Kažopádně jsem byla poté na pohovru u OVB, Broker C. A Broker mi opravdu přišli strašný - letadlo jak vyšitý. OVB byli takový nemastný, neslaný. Každopádně lidem v této oblasti nedůvěřuji od tý doby, co jsem si prošla školením a učili nás ty triky, co se použivají... I jak dostat kontakty se uči, aby lidi neodmítali schůzky po tel, atd.
Tywee

tak u nás ve třídě na sš dělala spolužačka pro zfp akademii..a bylo vidět jak zoufalá z toho je...nejdřív nám vykládala jak vydělá měsícně minimálně 15 000 čistýho..ale pak už to bylo o tom, že kde mohla, tak o tom vykládala, aby nachytala lidi pod sebe...no samozřejmě nikdo do toho nešel..a další rok už makala brigádně jako průvodkyně na zámku...
a osobně si nedovedu představit, že by mi měl radit o financích člověk, kterému je 18 a má za sebou jakýchsi 6 školení, kde ho všechno naučili....nebo kdokoliv kdo nemá patřičné ekonomické vzdělání...
OVB mě jednou taky naháněli, ale kamarád co trochu do tohodle vidí, mi radil ať se do toho nepouštim, protože se pohybují na dost tenkém ledě....
Janissinka

Hlavně záleží na koho narazíš. Já narazila na jednu rádoby finanční poradkyni, která o sobě tvrdí, že je RNDr., Mgr., Bc., jak je skvělá, jak všemu rozumí, a ve finále řekne, že peníze, které lidi vloží do životního investičního pojištění, tak ty ona dál vloží sama do akcií, že spolupracuje s burzou v Praze.
JInak se přikláním k názoru, že člověk, který začne spolupracovat s nějakou společností, která se zabívá finančním poradentsvím, není hned finanční poradce, jak každý hned rád uvádí. V tomto oboru se pohybuji rok, mám vystudovavou vysokou školu, ekonomiku a management a nikomu netvrdím, že jsem finančí poradce. Tím se stane člověk až po několikaleté praxi.
Trinnny

Mám s partners zkušenosti ze všech stran.Poradky mám už přes dva roky a díky ní máme co máme a jsem s ní ohromě spokojená.Moje sestra má také poradkyni ale jinou z partners a nejraději bych jí nakopala.Přišla koukla a řekle sestře všechno zrušit a založit nový no jistě potřebovala nahrabat a nedívala se že moje sestra novopečená mamonka přišla o 20tisíc.Nicméně jsem měal možnost pro ně pracovat, prošla jsem pouze první řadu školení, musela jsem utýct, nejen že se chovaly jako hovada při školení na mou osobu ale ještě mě nevycházely vstříc, ale ke všemu i když jsme neměly spolu žádnou smlouvu vyhodily mě za to, že jsem nechodila oblečená podle jejich norem (což by mě stálo asi 10tisíc).no takže jak říkáte, záleží na koho trefíte!!
martiseh

Já mám s Partners (v Komerční bance v Rychnově) špatné zkušenosti. I co jsem slyšela od ostatních a kolegů v práci. Neustále volají lidem a nutí je ke schůzce nebo aby šli pracovat k nim. Když se s nimi sejdete a ukážete jim Vaše smlouvy, pojistky atd., tak Vám řeknou, že máte všechno spatně, že Vám to zruší a nabídnou mnohem "výhodnější". Aby ne, když za všechno mají tučné provize. Budou na Vás tlačit, aby jste si uzavřeli životní pojistku a ještě investici. To zmanená každý měsíc platit x tisíc. Když Vás totiž donutí platit si aspoň 2.000 měsíčně na pojistce, pro ně to znamená okamžitou provizi v řádu desítek tisíc. Pokud ovšem chcete jen nějakou maličkost (za malou provizi), třeba pojistit auto, tak jste pro ně nezajímaví, odbydou Vás, že to zjistí, a už se neozvou. A když s nimi budete spolupracovat, budou Vás samozřejmě také nutit, aby jste jim dali tel. čísla na další lidi, které by mohli nalákat. Jak tady děvčata psala, je to klasické letadlo (pyramida). Nalákat co nejvíc lidí pod sebe, a pak mají klídek a provize z jejich provizí. Dokud se jim to nepovede, musí nutit lidi do produktů, za které mají nejvyšší provize, aby se uživili. Také znám osobně poradce z Partners, který si hraje na to, že spolkl všechnu moudrost světa, sedí si v kanceláři, nosí se v obleku, obědvá v nejdražší restauraci, jezdí si po luxusních hotelech, před lidmi, které chce dostat do firmy se předvádí a přitom je zadlužený až hrůza, nechává se vydržovat, živit a oblíkat od své partnerky. Pak zoufale tlačí na klienty, aby uzavírali šílené investice.
Ida70

My s přítelem jsme šli za poradcem z Partners, chtěli jsme řešit bydlení a jak peníze šetřit. Jaké bylo ale naše překvapení, když na příští schůzce na nás vytáhl asi 6 pojistek a důchodové připojištění. Když jsem mu řekla, že si chci spořit a ne poslední peníze cpát do pojistek, argumentoval tak, že musíme být pojištění, kdyby se nám něco stalo. Podotýkám, je nám 25 a 27 a nemáme žádné dluhy, splátky, ani hypotéku. Takže řešit 6 pojistek a pak peníze na důchod se mi skutečně ještě nechce. Vzhledem k tomu, že mám po vlastních zkušenostech s pojišťovnami k nim neskutečný odpor. No, volali jsme panu poradci, že bychom si vzali jedno pojištění a zbytek se nám nelíbí a on řekl, že buď si podepíšeme všechno, nebo ukončíme spolupráci. Že si nevezme na triko možné sankce ze strany vedení Partners, že nám to nedokázal vysvětlit a doporučit skutečně to nejlepší
Veryska

Tak jestli můžu mluvit jen za sebe a doufám ,že tím nikoho neurazím . Tak s Partners nechci mít nic společného. Nedávno jsme si nechali všechny smlouvy , které nám sepsala fin. poradkyně od Partners překontrolovat od jiného poradce. V podstatě nic až tak hrozného tam nenašel a komentoval to ,že by to mohlo být lepší. Fajn , beru to jako jiný názor. Jenže naše poradkyně nám založila akcie (dodnes si pamatuju : Jo to je super , to má od nás z firmy každý , tohle se vám vrátí, o ty peníze v životě nepřijdete). Jo to byla samá chvála , ale už o tom ,že tam je poplatek 16 000 Kč se nám zapoměla zmínit.Tvrdí ,že nás o tom informovala , ale tak sakra by jsme si snad pamatovali ,že zaplatíme takovou částku. Ale to je naše blbost ,že jsme si smlouvu pořádně nepřečetli (za blbost se platí), No další věc : Bylo nám řečeno , že tolik spoření máme založeno aby jsme si kdykoliv do nich mohli sáhnout , že není v tom žádný problém. Při naší poslední schůzce mi oznámila ,že to spoření musím nechat běžet několik let . Takže jak si teď máme zařídit byt když se těch peněz nemůžu ani dotknout? A jako snad poslední kapkou bylo , že nám volala , že je vidět ,že jí nevěříme a druhý den nám zavolá jiný poradce , který se nás ujme. Už se nám nikdo neozval a od bráchy se mi doneslo , že svojí nadřízené řekla ,že nemáme o nikoho zájem a že jsme prýýý další poradce jsme odmítli. Takže je logické ,že když jsme s kamarády rozebírali finance tak jsme ji nechválili a to jsme jednou rozebírali i na facebooku. Pak mi bratr řekl ,že si zahráváme a kdyby prý byli takový svině tak by nás mohli postavit před soud( a jako za co? že veřejně diskutujeme o tom jaké máme zkušenosti? Aby jsme je chválili do nebes by se jim líbilo , ale běda jak si na ně někdo stěžuje). Doteď jsem to neřešila , ale po včerejší návštěvě u rodičů toho mám dost. Ptali se mě co vyvádíme ,že slyšeli ,že nás můžou žalovat. Nevím co všechno fin. poradkyně od Partners , která má na starosti mého bratra krmila a štve mě ,že se tyhle nesmyslné věci dostávají až k mým rodičům. Ale aby zkoušeli něco o trestném stíhání? Tak to ať jdou do háje.A to ,že když jsem jí tenkrát říkala ,že nerada dávám kontakty na přátele , protože vím že to nemají rádi tak to ani snad nebudu psát jak byla nepříjemná. Mého přítele se snažila ukecat aby to taky dělal a když odmítal tak pronesla : Ty až budeš mít rozum a budeš se chtít mít dobře tak se ozvi , na můj účet prohlásila ,že by v životě nemohla dělat manuální práci a tím mě docela urazila.Raději už nebudu víc psát nebo se ke mě zase dostanou nějaké řeči ,že za tohle půjdu sedět do chládku.
Coreee

Můj kamarád začíná pracovat u Partners, už udělal všechny jejich zkoušky a je regïstrovaný u ČNB. Nabízel mi jeho služby, ale odmítla jsem je,že zatím žádnou pomoc nepotřebuju. Nicméně mě později přemluvil, zda by se se mnou nemohl sejít s tím, že mi jen chce předvést, co se naučil a co jejich firma nabízí. Nechala jsem se přemluvit, filozofie firmy mi sice byla představena, ale pak se to zvrtlo a začal mi analyzovat mojí finanční situaci, chtěl po mě abych mu předložila všechny moje smlouvy ( penzijko a životní), pak mi docela nátlakově cpal nějaký spořící účet, který když jsem odmítla, tak mi argumentoval, jak jsem strašně hloupá, že on a celá jeho rodina si ho taky zakládají. Ale to je snad moje věc, zda to chci nebo ne. Ke konci po měl chtěl 10-15 kontaktů na mé známé, což mi teda přijde přehnaně moc. Řekla jsem mu, že tolik čísel mu nevymyslím. Navíc nemám ráda, když někdo tímto způsobem dá na mě kontakt, a pak mě někdo cizí obtěžuje. Nakonec teda z něj vylezlo, že pokud nechci, tak mu žádné kontakty nemusím dávat, že mě do toho nikdo nenutí. Takže pozor, pokud nechcete čísla dávat nemusíte!!
pittty

Já absolutně těmto poradenským skupinám Partners, ZPF apod. nevěřím. Mám s nima jen špatnou zkušenost.
Prvně mi přednášku dělal kamarád, který sotva dodělal učňák a ejhle dělá finančního poradce. Rozuměl tomu jak koza hvězdám...děs.
A pak ségru nahuškal do různých pojištění a spoření její přítel. Takže teď si zbytečně platí měsíčně nějaké 4 tis.a pokud to chce vypovědět, tak by platila šílené poplatky.
Nejhorší na těchto skupinách je, že prvně vždy dělají smlouvy v rodině a vydělávají na příbuzných a kamarádech . A ať se na mě nikdo nezlobí, ale za 3 měsíce školení se nikdo finančním poradcem nestane a financím rozhodně nerozumí. Já mám zkušenost, že ti lidé si neumí ani najít současné úrokové sazby na stránkách ČNB.
Seeby

Před peti lety jsem byl asi mesic v partners. Behem studia VS sem si rikal ze bych to mohl zkusit ale to skoleni me dostalo, kdyz presne jak se pise ze hlavne trenovalo jak spravne jednat s klientem a jak vest uspesne telefonat. Jak sem zjistil ze zadny sofistikovany system analyz ani neexistuje vse si musim obehat po bankach a tam si vyjednat podminky nevidel sem jediny duvod proc pro tuto firmu pracovat. To muzu podnikat takto sam a cela provize bude moje a budu mit i na to si takove analyzy produktu nechat udelat :) ale nebyla to ztrata casu opravdu skola zivota!
Tomáš K.
Není poradce jako poradce. Pracuji také jako finanční poradce, ovšem pro žádnou firmu. Mně platí klient. Klient platí můj čas a já mu za to poradím, jak nejlépe dovedu, bez ohledu na jakékoli provize. Poradím, a pokud se klient rozhodne pro nějaký produkt, uzavře si smlouvy sám, to já už nedělám. Tím je zajištěna alespoň základní důvěra v mé služby - nejsem závislý na provizích. Ale musím říct, že pojem "finanční poradce" je opravdu hodně zprofanovaný. Překonat počáteční nedůvěru je hodně těžké. Ale když se to povede, nemám klienty, kteří by odcházeli. A nemám ani reklamu, protože ji nepotřebuji. Ale zároveň nemůžu používat pojem "finanční poradenství", rozumným lidem se při tomhle sousloví otevírá kudla v kapse (a já to chápu). Takže trochu jiný název a jen doufám, že ho ti žraloci zase nedevalvuji.
Petr M.





 
 
;