29. května 2015

Reklamace obuvi

Chyba, nebojte se znaleckých posudků. Většina bot je opravdu nekvalitní a se znaleckým posudkem dostanete v 98% zpět peníze za boty + náklady. Pokud by náhodou znalecký posudek ukázal vaši chybu, je za něj běžně cena nižší. Mám za sebou několik takových procesů a 100% úspěšnost. U bot nad 1000 Kč, které se do půl roku zničí (nějak rozumně, ne že je vyperete nebo v polobotkách hrajete fotbal) doporučuji znalecký posudek. Naposledy jsem v Office Shoes (nekupovat, boty nejnižší jakosti, jak jsem později zjistil, reklamace automaticky zamítané pseudoznalcem, když donesete svůj, máte do týdne peníze.. jiné obchody stejné cenové kategorie se chovají o poznání lépe k zákazníkům) koupil boty za 3500 Kč a reklamoval, neuznali, pak znalec a peníze jsem získal za všechny náklady, i poštovné. A není to taková časová investice - stálo mě to max 30 minut celkově a nepřišel jsem o pěkných pár tisíc.
Jiří B.

No jedna moje osobní zkušenost. Koupil jsem si boty (a to ne zrovna nějaké levné šmuky) a po měsíci se začali rozlepovat. Šel jsem tam asi po 3 měsících od koupě a reklamaci neuznali s tím, že je to způsobeno běžným užíváním. Mohl jsem si zaplatit nějakého znalce a hádat se s nima, ale to mi za to opravdu nestálo, abych do toho investoval svůj čas. Takže jsem jim jenom poděkoval, že mi pro příště zjednodušili výběr, protože k nim už nikdy nepůjdu, a šel jsem si koupit nové boty jinam. Ty druhé boty mám už 2 roky a teď se zhruba dopracovali ke stejnému stavu, jako tamty boty za měsíc...
Václav H.

S Humanicem mám podobnou špatnou zkušenost. Koupila jsem si "vycházkovou obuv", původní cena 1.900,- (po slevě cca 1.200,-), boty jsem měla na sobě pouze jednou a ačkoli vím, jak špatně se po Praze 1 pohybuje na podpatcích a chůzi jsem tomu maximálně uzpůsobila, podpatky to nepřežily a slouply se na plast. Jelikož se nejednalo o obuv společenskou ale vycházkovou ("určenou pro chůzi v nerovném terénu ve městě i v přírodě), naivně jsem si myslela, že uspěju s reklamací. Dle mého názoru by podpatek měl být pokryt takovým materiálem, který při chůzi odolá, a ne kůží, kterou lze sloupnout i nehtem! Prodavačka se mi vysmála s tím, že jsem to přece věděla, už když jsem boty kupovala (snad abych se jim ještě omluvila, že jim dělám tržbu?). Tak jsem to zkusila v jiné prodejně, kde sice boty zaslali k reklamaci, ale to nebyla uznána. No, co na to říct...
Markéta

Dnes jsem se vrátila s botama po reklamaci z Office Shoes .... A boty, které se po měsíci nošení rozlepili na podrážce a začlo do nich téct, jsem prý sama poškodila nevhodným zacházením a neodborným ošetřením... Jedná se o boty Lacoste, a člověk by čekal, že za 2300,- si kupuje boty na delší dobu než jen měsíc!!!, ale protože se jedná o ,,módní obuv,, tak mám prý smůlu a boty byli jemně zalepeny a prý jsou v pořádku.... Vrátila jsem se neskutečně otrávená a paní co tam byla přede mnou také reklamovala boty Lacoste a zjevně také ne poprvé... Takže nikdy, ale opravdu nikdy si již v tomto obchodě nic nekoupím!!!!! Jo a na reklamačním dokladu je dokonce napsáno, že se jedná o boty pánské, přitom jsou zjevně dámské... Takže zjevně jen skopírovali jiný reklamační protokol a poslali nazpět...
Lenka

Koupila jsem boty v Office Shoes, už nic nikdy více!!! Chtěla jsem vrátit nové, nenošené boty hned druhý den po koupi, ale hezky jsem narazila. Kontaktovala jsem i generální ředitelku, tak arogantní jednání z její strany si neumí nikdo ani představit. Dopadlo to tak, že jsem nové nenošené boty vyhodila.
NEJHORŠÍ OBCHOD, zboží nekvalitní, možná tak druhá třetí jakkost a NEJHORŠÍ SERVIS
Martina

Dobrý den, reklamovala jsem značkové treking.boty (cena 3 000 Kč), kdy po necelém 1 roce od nákupu se rozlepily nebo spíše roztrhl vršek od podrážky(nedalo se to opravit). Reklamaci mi neuznali s tím, že nemůžu zaměňovat záruční dobu s životností obuví, že je obuv opotřebená a nošená....byla to zpráva na celou A4. Tím mi však velmi pomohli, protože jsem ihned uplatnila novou reklamaci a to reklamaci životnosti obuvi s odúvodněním, že výrobce uvádí životnost obuvi 2 roky, uvádí, že je obuv určena k dlouhodobému nošení. Na tuto reklamaci zareagovali velmi rychle a vrátili mi peníze. Přiznám se, že se mi ulevilo, protože boty byly drahé a bylo to poprvé, kdy se mi něco takového stalo (trekové boty si kupuji již 20 let a mám vždy výbornou zkušenost). Tedy moje ponaučení: nevzdat se a nenechat se odbýt, když je právo na Vaší straně.
Mirka J

Dobrý den,
taktéž jsem jsi v květnu koupila tenisky Lacoste v obchode Office shoes, tesnisky staly 2 tisice. Nijak moc jsem v nich nechodila, jen sem tam do prace. Takze mi vetsinou lezely v botniku. V červenci jsem se na ně pořádně podívala a zjistila, že obě paty ze spodu jsou prošlapané a paty se trochu odlepují, tak jsem je šla reklamovat a reklamace byla zamítnuta. Neřeknu kdybych ty boty měla přes rok, tak nic neřeknu, ale za 3 měsíce mi to přijde dost nekvalitní.
Klara65

Dobrý den v unoru jsem si koupil v A3 sportu kotníkové tenisky stály 1390 kč v červnu jsem zistil že se mi odlepuje z vnější strany na pravé tenisce podrážka a kousek špičky.Šel jsem reklamovat tuto vadu a po čtrnácti dnech mi byla reklamace zamítnuta.Jako duvod zamítnuti mi bylo zděleno že jsem boty nosil mokré a pral jsem je v pračce.Byl jsem překvapen stoho jak jsou lidé kteří dělají reklamace školení,protože z jedné boty poznájí jak boty ošetřuji.Podal jsem i druhou reklamaci a ta taky nebyla uznáná.Bota je rozlepená né mou vinou
David

V D-Sportu Ostrava (Zbynek Ollender) jsem si koupil pred 3 mesici outdorovou obuv, ktera se mi po nekolika malo pouzivani prodrela na patni podsivce. Reklamace zamitnuta z duvodu nespravneho pouzivani. Boty mohu hodit do popelnice, sedrene paty a znicene trekove ponozky mam na pamatku. Jsou to zlodeji, nenakupujte v techto obchodech !!!!!!
kajinek

Dobrý den,
také mám stejný problém s obchodem A3 SPORT. Koupila jsem si letos v březnu obuv značky Puma za 1490 Kč. Po třech měsících mi praskly podrážky na obou botách a reklamace: samozřejmě zamítnuta z důvodu opotřebení bot. Shodou náhod jsem potkala u pokladny chlapa, který měl tu samou obuv se stejnou závadou, ale po zkušenostech s reklamacemi v A3, řekl že nemá žádný smysl reklamovat u nich vůbec nic. Jsou to vyděrači a hnus!!!! Nelezte do těchto obchodů, v životě s reklamací neuspějete!!!!
Empina

Již nikdy více Humanic. Ten měl ohledně reklamací vždy špatnou pověst, myslela jsem si, že se už Humanic polepšil. Ale nezklamal, furt ta stejná písnička. Během měsíce boty úplně poničené, prý normálně opotřebené.Humanic už nikdy!!!
Dagmar K

Office shoes nebrat to same se mi stalo boty lacoste za 2400 kupovane v srpnu a ted se rozlepila uplne podrazka!! Dnes mi prisla smska ze reklamace byla zamitnuta..tak uz se tesim jak jimtam rozbiju drzky!
dominik

Take mám boty z obchodu Office shoes -značky CAT a zdá se že pán znalec asi jen kopíruje posudky - taky mi napsal že jsem boty pral a moc vystavoval velké teplotě - a to jsem reklamoval prošoupanou botu . Ted jsem se odvolal tak čekám co mi napíše ted. Tento obchod vážně nedoporučuji
Michal

Koupila jsem v březnu synovi (3roky) tenisky v Baťovi. Nosil je zjara, pak pouze občas v létě po dešti, protože jinak měl sandále a v srpnu jsme zjistili, že má na obou botách na patě prošlapanou podrážku durch. Dala jsem boty na reklamaci, s tím, že je to jasná vada materiálu, že to prostě odflákli, dali špatnou podrážku, protože 15ti-kilové děcko, přece nemůže prochodit boty ani ne za půl roku, když ještě k tomu jezdí víc autem, než chodí pěšky. No ovšem firma Baťa na to jde "chytře". Vyrobí boty z nekvalitních materiálů a reklamaci zamítne s obvyklým odůvodněním " BĚŽNÉ OPOTŘEBENÍ MATERIÁLU". A protože asi nemám nervy na soudní znalce a handrkování se po soudech, zbylo mi jen jedno: UŽ NIKDY NEKOUPÍM BOTY V BAŤOVI.
Monika P

Víte co je zvláštní, že jsem reklamovala již hodně bot. U jednich se mi rozbila pata, u druhých odlepil gumový rámeček, třetí se rozpáraly a NIKDY jsem neměla jediný problém s vyřízením reklamace-podotýkám, že šlo o obchody s "no name" botami. Vždycky se buď opravily, dostala jsem zpátky peníze nebo mi bylo zboží vyměněno. Dokud jsem se nerozhodla, že si jednou koupím něco značkového. A to byla chyba. Nevydržely ani z poloviny to co "obyčejné" boty. Vycházkové tenisky NIKE jsem koupila v A3 sportu a po 4 měsících se mi udělala na boku díra,ale při posouzení reklamace nebyla shledána ani výrobní ani materiálová vada(o jakou vadu se jedná mi už samozřejmě nikdo nenapsal). takže mi reklamaci zamítli bez možnosti odvolání a jestli si boty z prodejny nepřevezmu zpátky,bude mi účtováno skladné!!!
Sonia

my jsme reklamovali sportovní obuv NIKE 2.800,- po 5-ti měsících se začaly na vrchní části tvořit vzduchové bublinky, které se po prasknutí olupovaly..první reklamace zamítnutá - špatná údržba atd..nechala jsem vypracovat znalecký posudek, který jasně říkal, že je to výrobní chyba. Druhá reklamace s posudkem opět zamítnutá, A3 si nechalo vypracovat taktéž znalecký posudek(velmi stručný vypadal jako doplněný z nějakého voru...) nicméně v náš neprospěch - takže ještě jeden pokus byl ten, že jsem napsala odstoupení od smlouvy jako poslední krok vyřešít smírnou cestou tenhle spor s tím, aby mi vrátili peníze...opět se mi vysmáli..ted už mi zbývá jen soud..po pravdě do toho se mi nechce, nicméně ta bezmocnost a to, jaké dělají z lidí BLBCE mě deptá..Nakonec možná skončím s celou reklamací vc Černých ovcích .-)
Blatná K.

Reklamujeme relativně často, ale vyplývá to patrně z "objemu" nakupované obuvi. Mám tři děti, takže za rok nakoupíme dost. Držíme se spíše v levnější kategorii, hlídáme slevy,atd. Perfektní zkušenost mám s prodejnami Daichman - nikdy s reklamací nebyl problém, dokonce jednou,když jsem si mezi řečí postěžovala,že jsem zahodila synovo prasklé boty,protože jsme ztratili lístek, paní prodavačka mi řekla,že jsme je měli přinést i tak...Svoje zboží poznají a jsou schopní dohledat,kdy se prodávalo. Kam naopak už nevkročíme,je CCC - tam snad mají člověka,který vymýšlí,jak zákazníka odbýt. Neuznali 2 reklamace ze stupidních důvodů:-(
Fairy

V Globusu jsem reklamoval 14 dní staré sportovní boty (značkové) s prasklým svrškem. S reklamačními pracovnicemi nebyla řeč - prý že musí zaslat k výrobci,protože už byly boty nošené - mají taková pravidla, atd.atd. Do reklamačního protokolu zapsali že obuv je opotřebená (měl jsem jí na nohou 3x). Bylo jasné,že to nikdo spravovat nebude, ale musel jsem si na výplatu peněz počkat měsíc. V den uplynutí rekl. lhůty mi bylo sděleno, že se musím dostavit až následující den, protože ještě není konec pracovní doby a tudíž by teoreticky ještě mohla reklamace být vyřízena. Což mi už opravdu přišlo jen jako buzerace zákazníka (do Globusu to mám 15 km). Došel jsem si proto nakoupit a poté to znovu zkusil, na přepážce už byla jiná paní - a hle, najednou to šlo, peníze vyplatila bez problémů. Tak co si o tom myslet, že??
Jára

Velmi to závisí na lidech. Mám podobnou zkušenost s Baťou. Koupil jsem si boty a po měsíci chození z obou pat odpadla guma z podrážky. Při reklamaci na Václavském náměstí, kde jsem boty zakoupil, mi bylo sděleno, že jde o běžné opotřebení a nárok na reklamaci nemám. Druhý den jsem zkusil prodejnu ve Fénixu. Reklamace byla okamžitě uznána a do měsíce jsem měl nově podražené boty.
cohen

Dobrý den,chci se podělit o zkušenost z reklamace bot,Je to sice pár let zpátky,ale takové případy se stávají i dnes.Moje dcera si za vydělané peníze z brigády koupila značkové a drahé boty zn.Adidas.Po několika týdnech občasného nošení se začaly odlupovat od podrážky a vnitřek boty se deformoval.Samozřejmě reklamace nebyla uznána,prý to bylo nošením bot.Musela jsem nechat zhotovit posudek od odborníka,který stál 1000 kč.I když to pro mne bylo dost peněz,šla jsem do toho,protože jsem věděla,že jsem v právu.Nakonec mi prodejce musel vrátit peníze za boty,posudek i poštovné(posílala jsem boty do Prahy).Tak se lidičky nebojte a bojujte o svá práva.
Jarka S

No já už nikdy nepudu do Baťi po tom co jsme tam koupily nové boty. A přítel je měl 2x na noze a začali se rozpadat a jejich soudni znalec v oboru reklamací mi na mojí otázku jak mohu vědět, že se nejedná o vadný výrobek, když nebyl zhotoven žádnej znaleckej posudek, který by zhodnotil kvalitu prodáváného výrobku a jestli vada na obuvi neby již v den koupě a tudíž se nejedná o tvz. rozpor s kupní smlouvou. Mi ten milí pán oznámil. Vada mohla být na výrobku již v den koupě, ale jde to přilepit tak se to přilepí a tím to je v pořádku. a vůbec nevadí, že podrážka je evidentně vadná. Podle nich to je vše o.k. Jinak rada zní. Pokud hledáte novou obuv hledejte spolehlivého prodejce. Baťa ani A3 to nejsou jen samí stížnosti na ČOI i na SOS obrany spotřebitele.  
Petra

Přídávám i svojí zkušenost s reklamací bot. Před necelými 3 měsíci jsem si v prodejně Office Shoes zakoupil boty Hillfinger za nemalých 2.500 Kč. Po 2 měsících nepravidelného nošení se mi odlepil spodek boty, nechal jsem je reklamovat u prodejce a na to mi po měsíci dali odpověď, že na základě malé korozní skvrny na tkaničce (!!!) jsem se o ně nesprávně staral (prý sem je pral v pračce, co je absolutní nesmysl). Teď hledám znalce, který by to posoudil a prodejny Office Shoes budu zdaleka obcházet...
Tomáš K

Dnes jsem volala do prodejny A3 Sport v Brně Olmypii, jak mi dopadla reklamace mých bot za 2.300kč! Problém byl v tom, že byly rok staré a velmi občasně nošené, takže opotřebení mělo malou šanci. I tak se mi na patách udělaly díry, od kterých se mi dělají puchýře, takže nejsou nositelné. Prý je to obnošením! Jsem velmi nazlobená a budu reklamovat znovu. Klidně 100x, než se mi podaří reklamaci vyřídit kladně. Tohle je opravdu vrchol!
Michaela

Souhlas, prodejny office shoes obcházím obloukem. Koupila jsem si tam converse zimné boty za 2.000 a po měsíci nošení se rozlepily. Reklamaci vyřidili tak, že je zalepily a celé byly opatlané od lepidla, což jsem odmítla převzít. Po dalším měsíci je dokonce někde zahrabali a nemohli je najít. Udělal jsem na prodejě trochu halo a vrátili mi peníze. Ale s jejich přístupem už nikdy víc.
Totéž se mi teď stalo s lodičkama od Vagabond - po týdnu nošení přes den ma veletrhu jsou ošoupané. Reklamaci vyřídili tak, že je to opotřebením - - což se na mě nezlobte, ale to přeci po týdnu nemůže být možné.
V německu Vám vrátí peníze bez jakýchkoli diskuzí...řeknete že jsou boty kaput a omluví se a penízky jsou zpět. O tom si zde můžeme nechat tak zdát.
Petra

koupila jsem si zimní boty značka RIEKER do bot mě teče a nebyla mě uznána reklamace prý jsou ručně prošité a musí se chodit s nima za sucha řekněte mě tak já mám boty na zimu a mám s nima tedy chodit asi jen doma tam mě do nich nepoteče co to je za debilitu chtěla bych vidět toho dotyčného reklamátora podle čeho usuzuje ty boty se nedají nosit jsou to jen vyhozené peníze a já nejsem zrovna bohatá abych si vzala dva dny boty na nohu a vyhodila je jen proto že nebyla uznaná reklamace a vyhodit prakticky peníze oknem,to je byznys pro obchod takhle kdo
se nechá odradit já né poženu to výše to co se tady dějě v tomto státě jak z lidí tahají peníze je už nad lidský rozum.Varuji před touto firmou MDV- IMPORT,s.r.o.Brno
Anonym185528

Přidávám se k nespokojeným zákazníkům A3 Sport. Dceři (3 roky) jsme tam 30.8. 2010 koupili za cca 1000,-Kč tenisky Adidas Superstar.Dokud bylo relativně teplo nosila Crocsy, jakmile začala zima tak zimní boty, takže tenisky vyuila minimálně. Letos na jaře jsme boty o5 vytáhli ale po cca měsíci se nám obě rozlepily. Odnesla jsem je na reklamaci na prodejnu, kde na mne prodavač zkoušel obvyklou scénku, že jsou boty vlhké. Nenechala jsem se odbít, trvala na tom, že vlhké být rozhodně nemohou a trvám na převzetí.Včera jsem si jela pro vyřízenou reklamaci, očekávala jsem, že budou tenisky opravené - zalepené (což by jsme si zvládli opravit i doma, ale riskovali by jsme problém v případě další reklamace). Byla jsem velmi překvapená, když mi paní prodavačka předala zamítavé vyjádření. Boty jsou mechanicky poškozené z důvodu běžného opotřebení...Dnes jsem tedy volala paní Mičekové, která reklamaci posuzovala. Tenisky mohu znovu odnést na prodejnu, předat na další reklamaci a bude ji posuzovat majitelka prodejny. Jelikož žijeme v Bratislavě, budeme min. další 2 měsíce čekat jak naše reklamace dopadne. Jsem připravená v případě dalšího zamítnutí si nechat udělat znalecký posudek. Jen nechápu, že se této firmě vyplatí více takové tahanice, než vzít trošku lepidla, boty opravit a doufat, že se závada už nebude opakovat. Po této zkušenosti si A3 Sport zařazuji k firmě Orsay - do škatulky NENAKUPOVAT ZDE! A samozřejmě o celé věci informovat přímo v Adidasu, oby měli přehled jaké jméno jim firma A3 sport dělá....
Anonym212433

Nejhorsi zazitek ohledne zamitnute reklamace mam diky prodejne MIXER v Brne na Vankovce. Koupila jsem si kozacky (pry "modni obuv".. to vsak ale neni uvedeno nikde ani na krabici), nosila jsem je 1 mesic a po mesici se mi pri ceste domu z vlaku totalne rozpadly tak, ze jsem malem nemohla dojit domu. Reklamace mi byla zamitnuta pry z duvodu "nonstop noseni a naslednym obuvi". Opravdu nevim, jak mam chapat pojem "nonstop" noseni po mesici! To si asi pan dotycny mysli, ze jsem v nich nejen chodila, ale i spala a snad i chodila do bazenu a nasledne do sauny? Nebo co. No des, me nastvani nezna mezi. Boty bych chtela poslat k posouzeni, ale bojim se "mozneho neuznani a platby za postovne atd.. zcela zbytecne... tim, ze mam pravdu a tedy i narok na min. opravu zbozi si jista jsem, ale nasim statem a bordelem v nem si tak jista nejsem... proto..babo rad...
Anonym250763

V A3 sportu jsem reklamovala tenisky adidas. Asi po 3 měsících se jim prodřela podrážka a teklo do nich. Po měsíci byla reklamace vyřízena s tím, že si boty můžu nechat a vrátí mi 50% ceny. Řekla jsem, že boty do kterých teče mi jsou k ničemu, nosit je nemůžu a 50% je potom nesmysl. Na to mi prodavač odvětil, že mi tedy vrátí 100%, že toto rozhodnutí je v jeho kompetenci.Tak nevím co si o tom myslet.
Anonym262310

Dobrý den,
chci varovat před koupí bot Sprandi. 15.3. jsem zakoupila tyto "značkové" sportovní boty, 29.6. jsem dala tyto botky k reklamaci. Důvodem byla odlupující se podrážka v patní části. Reklamace mi nebyla uznána z důvodu opotřebení obuvi. Reklamační oddělení(bez jakéhokoliv podpisu a razítka) uvedlo: podešev bez dezénu opotřebená zničená. Chci jen připomenout, že v reklamním letáčku přidaném k botkám je v jedné části nazvané ŽIVOTNOST popsáno použití SR 3000 (dle nich-je speciálně vyztužen guma s vysokým podílem křemíku a má být trojnásobně odolnější než normální guma. Na této obuvi je zřejmě asi ta obyčená guma, když je moje podešev po třech měsících bez dezénu. Je to stejně vtipné, jako vyjádření k reklamaci od dodavatele TERM, který je bez jakéhokoliv razítka a podpisu (ani předtištěného)
Anonym276303

Připojuji se k negatitním ohlasům na reklamace v A3 sportu. Taktéž jsem po roce nechala reklamovat boty Adidas, boty nebyli příliž onošené, jen se odlepila podevše. Paní majitelka A3 sportu reklamaci neuznala, jelikož jsem se o ně prý špatně starala. Sama nebyla schopna napsat, jak se mám tedy o obuv starat, aby se neodlepila podevše. Veškerým jejím chováním mě donutila, že se obrátín na znalecký posudek. Vím jistě, že v A3 si už nikdy NIC nekoupim.
Anonym279916

Mám čerstvou pozitivní zkušenost s neuznanou reklamací. Netýká se A3, tam mi reklamaci uznali. Asi hodně záleží, na jakého narazíte prodavače. Ve velkých obchodech mají na to postupy a většině personálu je určitě fuk, jestli se něco uzná nebo ne, když to nejsou jejich peníze.
Například v Intersportu mě jedna paní nechtěla nechat vrátit den nošenou bundu, kterou mi jiná prodavačka prodala jako nepromokavou, což se nepotvrdilo. Když jsem paní vysvětlil rozdíl mezi "hustotou vláken" a "vodním sloupcem", situace se jen zhoršila. Bundu jsem bez potíží vrátil další den jiné směně.
Na jiné prodejně jsem koupil boty Merrel Gore-Tex, do kterých teklo, což jsem zjistil hned doma v umyvadle. Pro jistotu už všechno raději prověřuji. Při reklamaci si nechtěli závadu nechat ukázat a trvali na svém postupu, takže poslali botky do Zlína (ITC), kde jim za poplatek vadu potvrdili. (Problém byl v netěsnosti lepených částí.)
Ale konečně k NEJ zážitku. Skvěle vypadající farmářské boty za pakatel se prodřely v podšívce ani ne po 3 týdnech nošení. To mi přišlo opravdu málo, když byly navíc označené jako pracovní obuv. Prodejce to neřešil a tlumočil vyjádření dodavatele (což nesmí), že jsem si koupil špatnou velikost. Tak drzé vyjádření mi nejprve vyrazilo dech, ale trval jsem na tom, žeboty jsou určitě nekvalitní. Samozřejmě marně, takže jsem se rozhodl nechat vypracovat posudek, protože přece bota, která se za takovou chvilku obnosí, kvalitní zkrátka být nemůže. (Tkaničky se celé podivně roztřepily už po týdnu.) Nejprve jsem navrhl prodejci, ať nechají vypracovat posudek sami. Odmítli, že nevědí kde. To jsem ještě netušil, jak komplikovaná je ta fráze s nevhodnou velikostí. Na dotaz mi z ITC doporučili nechat si přeměřit nohy. Jelikož jsem z Prahy, jet se mi kvůli tomu do Zlína nechtělo. Najít místního znalce mi trvalo asi 2 měsíce. Jedni mě posílali na ortopedii, tam zas dělají posudky jen zdravotní, ne ve vztahu k obuvi. Nakonec jsem našel někoho, kdo si nechal boty ukázat a hned mi doporučil test jakosti, protože tím prý nemohou projít. Následovalo ještě několik kol dohadování, dokladování, souhlasů, atd. Výsledkem je posudek opřený o přeměření chodidel i o zkoušku kvality (v ITC), obojí v můj prospěch. K mému překvapení neměly boty ani nějakou potřebnou certifikaci k prodeji.
Reklamace vyšla firmu Pícha Safety o 4000 dráž, což je z původních 600 docela skok. Nicméně si to samozřejmě nechali proplatit dodavatelem, takže je to nestálo skoro nic, akorát si ušetřili práci s posudkem. Ještě chtěli můj originál posudku, přestože jsem jim jeden již dal. To nevím, jestli měl být pokus o zmaření, ale odmítl jsem. Trvalo to půl roku a určitě by vynaložený čas odpovídal větší částce než byla cena bot, ale opravdu si chceme nechat všechno líbit a dostat se postupně do situace, kdy se zboží bude pro svou kvalitu po týdnu vyhazovat s nějakým dobře vymyšleným odůvodněním, zakrývajícím nekvalitní výrobu?
Může se hodit vědět, že specializované zboží musí být pro svůj účel certifikováno (např. pracovní obuv). Ptejte se na číslo certifikace.
Prodávající se nesmí (ze zákona) vymluvit na výrobce či distributora.
Posudek z ITC Zlín je pro soud prakticky nevyvratitelným důkazem.
Anonym281697

Koupil jsem si botky v Deichmannu za 1600Kč a za 4měsíce né každodeního užívání je prošlapal, (vážim 72Kg).
Právě jsem dostal vyjádření:
Nejedná se o výrobní, či materiálovou závadu. Jedná se o mechanické poškození, z titulu celkového opotřebení.
Nelze zaměňovat záruční dobu s dobou životnosti výrobku s ohledem na způsob, intenzitu užívání, způsob ošetřování.
Do reklamačního řízení spadají pouze závady výrobního, či materiálového charakteru, nikoliv vady způsobené nesprávnou údržbou, poškozením, popř. opotřebením.
Z tohoto důvodu nemohu reklamaci akceptovat.
Tímto je pro nás reklamace vyřízena.
Anonym283669

Tak jsem přišel na to že botky mají životnost 4měsíce a je na ně záruka 2roky. Je to vůbec možnéé???
I já se pohybuji v obchodě,(prodávám otopnou a chladící techniku) ale nějak si nedokážu představit že bych zákazníky při reklamaci vyhnal s tim že byla tuhá zima a tak pravděpodobně moc topil tudíž kotel nadměrně opotřeboval. je vidět že se mám ještě co učit.
Anonym283669

Koupila jsem si v lednu 2011 v A3sportu tenisky zn.Nike.Začala jsem je nosit v dubnu.Prodřela se mi patní stélka a tak jsem je v září letošního roku reklamovala.Samozřejmě,že mi reklamaci paní neuznala a napsala mi tuto odpověď:V místě nebyla zjištěna žádná materiálová nebo výrobní vadnost.Zeslabení a vydření v místě uváděného defektu jednoznačně svědčí o pozvolném vydírání důsledkem volného pohybu paty a následné separaci patní podšívky.Defekt může být umocněn např.rozdílnou anatomií končetin,nepoužíváním obuvnické lžíce,nesprávným výběrem velikosti obuvi či nedostatečným povolováním obuvi při zouvání a nazouvání,nerozvazování-nezavazováním tkanic-/končetina není pevně fixována a dochází během chůze k nepřirozenému klouzavému pohybu chodidla a tím k velmi rychlému poškození podšívkových dílců/.Z tohoto důvodu nemoho reklamaci akceptovat.Tímto je pro nás reklamace vyřízena.
Myslím si,že není co dodat.Je smutné,že není nikde žádné odvolání.Jedno vím ale jistě,že v A3sportu si nikdy nic nekoupím.
Anonym293989

V Praze ve Fashion Areně jsem si koupila v prodejně Adidas boty a ještě než mi zkoncila záruční doba se mi rozlepily.Jiné boty od jiné značky vždy vydržely.A navíc jsem boty nenosila pořád.Když jsem je vezla na reklamaci prodavačka byla velmi nepříjemná a arogantní!Po měsíci přišlo vyrozumění že boty neopraví ani nevrátí peníze a důvod tam vůbec nebyl.Tak jsem tam volala a byla jsem přepojena na pána co reklamace vyhodnocuje a ten mi řekl že reklamace není uznána kvůli tomu že jsem si koupila malé číslo bot.A celou dobu našeho rozhovoru mi bylo tvrzeno to samé.Já přece dobře vím jaké mám číslo a navíc jsem si boty zkoušela.A že bez odborného posudku nemám šanci!Je mi 23 a noha už mi neroste boty mě netlačily.A oni si tohle dovolí no je to hnus.POKUD SE CHCETE VYHNOUT PONIŽUJÍCÍMU CHOVÁNÍ ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍCH A CELÉMU JEJICH KOLEKTIVU NECHOĎTE DO FASHION ARENY-ADIDAS V PRAZE!FAKT JE TO DOBYTEK
Anonym381213

A3 sport, nikdy více, na jedné botě po měsíci praskl materiál na straně u malíčku nahoře- podotýkám boty volné zevnitř, a na druhé botě se odlepila podrážka,boty jsem reklamovala, po 14 dnech přišlo zamítnutí reklamace, že materiál není narušen a boty nemají jinou vadu!! A prý se nemohu odvolat proti reklamaci. Popsali prodejní bloček a přes to vlak nejede.... Podotýkám A3 sport v Praze 4 Novodvorská O Humaniku ani nemluvím, kožené kozačky zýa 4000,- pracně ošetřované- odlepila se podrážka. Tam to ani nikam neposílají - jdete dozadu- tam sepíšou protokol a nakonec mi bylo řečeno, že jsem boty moc nosila- mám 4 kozačky tj. nosila jsem je asi přesně 20x a ještě do sucha.
Vracím se k Vietnamcum nebo nekupuji dražší jak 600,- rovnou je mohu vyhodit..
Anonym485510
 
;