24. října 2014

Jak naučit díte na nočník

Každé dítě je jiné, musí k tomu dozrát a některému to holt trvá déle.Nejstarší dceru jsem začala posazovat v 1,5 roce a naštěstí to pochopila a byla po týdnu bez plen.Syn začal čurat do nočníku ve 2 a půl letech,ale s velkou bojoval déle, nechával si to na procházky,kdy ještě v zimě dostával plenu. A taky-aby mohl jít do MŠ,tak jsem mu plenu ve 2 letech a 9 měsících sebrala úplně, ale asi měsíc trvalo,než to dal, plakal při velké, zadržoval to třeba 2 i 3dny,byl to boj a trochu jsem pochybovala o správnosti svého rozhodnutí, potom už nebyla cesta zpátky a nechtěl kakat ani do pleny. Ve školce ukázal kamarád,jak držet pindíka při čurání, do té doby čural synek bez držení.Nejmladší dceru jsem nechala být a sama si ve 2 letech a 4 měsících začala říkal a pleny odložila úplně a sama.
Věra K.
Dítě rádo napodobuje rodiče. Takže u nás to bylo tak, že jsem párkrát ukázal prckoj, jak čurá tatínek a po nějaké době začal taky. Nechce to nijak ho nutit, to spíš má opačnej efekt.
Jan M.

Tak tady bude každá rada drahá. Já jsem teď učila syna (2 roky a kousek), celé léto, ale měl zrovna takové to blbé období, kdy na všecko říkal ne. Dělala jsem v podstatě všecko jako u dcery, která se naučila do dvou týdnů, ale bylo to spíš čím dál horší, syn prostě stávkoval. Asi po dvou měsících jsem si řekla, že mu nebudu dělat blbce a že prostě počkám. Začala jsem dělat, že je mi to úplně šumák, jen vždycky když jsem mu dala plínku, tak jsem mu říkala, podívej, dávám ti plínu jako miminu. Asi po dvou týdnech začal spolupracovat a dneska už (jupí!!) skoro umí :) Ale tři roky a naprosto žádná ochota spolupracovat, to už je snad na psychologa...
Hanka Ch.

Hm tak můj syn se to naučil sám, sebrala jsem plínky, dostal prádlo a po čase sám přišel na to, že je lepší chodit na nočníček než to pouštět do punčoch a tepláků:-) akorát pračka má tu chvilku víc práceR^ se nedivím, že holčička na nočník nechce, když potom vždycky tu plínku dostane zpět. To je pak otázka na maminku, proč ji jí pořád dává. Tak by si párkrát počurala oblečení, než by na to přišla, no a co? Na co se zbytečně stresovat kvůli takové blbosti, jako je čurání do nočníku?
Lucie Š.

Přetala jsem jim plínku dávat a ono se jim přestalo líbit být v tom mokru......
Kristýna H.

Mlady take nechtel na nocnik, docela zurive odmital..., slychala jsem hruzne scenare od rodicu ktera proste silela studem ze vnuk nad 2 roky je porad v pline-preci my jsme uz v roku byli z plin venku. A jednoho krasneho jarniho dne se maly optal kde ze ma spodni pradlo- a od toho dne chodi na zachod, bez nehod a bez nuceni-asi si to proste musel nejdriv poradne promyslet
Katrin Š.

Zkusenosti z okruhu rodiny - dite nocnik odmitalo, na zachod (chtelo byt jako velci) se naucilo hned.U dcery fungovalo - plinku proste sebrat + krasne nove spodni pradlo s princeznou, ktera prece nechce byt pocurana.
Hana P.

Ja jsem to nehrotila, vysazovala jsem sice na nocnik po spani od cca 1 roku, ale no stres. V den jejich druhych narozenin jsem ji sebrala plinku a byla odplenena. Ze dne na den. Proste k tomu byla zrala, ani jedna nehoda, zadne pocurane svrsky, nic. Nocni plinku odhodila za par tydnu sama, ta zustavala vlastne sucha, davala jsem ji jen pro sichr. Jednou vecer rekla, ze neni mimino, plinku zahodila a bylo.
Pavla H.
 
;