29. května 2015

Reklamace

Chyba, nebojte se znaleckých posudků. Většina bot je opravdu nekvalitní a se znaleckým posudkem dostanete v 98% zpět peníze za boty + náklady. Pokud by náhodou znalecký posudek ukázal vaši chybu, je za něj běžně cena nižší. Mám za sebou několik takových procesů a 100% úspěšnost. U bot nad 1000 Kč, které se do půl roku zničí (nějak rozumně, ne že je vyperete nebo v polobotkách hrajete fotbal) doporučuji znalecký posudek. Naposledy jsem v Office Shoes (nekupovat, boty nejnižší jakosti, jak jsem později zjistil, reklamace automaticky zamítané pseudoznalcem, když donesete svůj, máte do týdne peníze.. jiné obchody stejné cenové kategorie se chovají o poznání lépe k zákazníkům) koupil boty za 3500 Kč a reklamoval, neuznali, pak znalec a peníze jsem získal za všechny náklady, i poštovné. A není to taková časová investice - stálo mě to max 30 minut celkově a nepřišel jsem o pěkných pár tisíc.
Jiří B.

No jedna moje osobní zkušenost. Koupil jsem si boty (a to ne zrovna nějaké levné šmuky) a po měsíci se začali rozlepovat. Šel jsem tam asi po 3 měsících od koupě a reklamaci neuznali s tím, že je to způsobeno běžným užíváním. Mohl jsem si zaplatit nějakého znalce a hádat se s nima, ale to mi za to opravdu nestálo, abych do toho investoval svůj čas. Takže jsem jim jenom poděkoval, že mi pro příště zjednodušili výběr, protože k nim už nikdy nepůjdu, a šel jsem si koupit nové boty jinam. Ty druhé boty mám už 2 roky a teď se zhruba dopracovali ke stejnému stavu, jako tamty boty za měsíc...
Václav H.

Asi záleží, jak se k tomu jaká společnost postaví. Koupil jsem si HTC 8S, na zadní straně má takový příjemný pogumovaný povrch. Při vytahování z ochranného pouzdra se tam po čase vytvořila tmavá šmouha, která nešla nijak vyčistit. Nafotil jsem to a poslal emailem na servis, zda je to vůbec na reklamaci. Odpověděli mi, že to ověří u výrobce a druhý den jsem dostal email, že jim mám telefon poslat. Vyměnili komplet kryt i včetně displeje!
macula

Kupoval jsem kdysi v jednom tom velkem dome sedacku a podobny problem. Po par mesicich prosedena ale totalne. Tak jsem to reklamoval. Prijeli a uznali, ale dodali, ze v manualu k sedacce se doctu, ze sedacka je urcena jen do zatizeni 80 kg jednou osobou. Takze od te doby se i koukam na tuto vlastnost zda ji uvadi nebo deklaruji.
Radek O.

Btw. se znaleckým posudkem mám též zkušenost, ale u notebooku. Půl roku reklamování, v obchodě na to vůbec nepřihlíželi, protože to nebyl prý jejich autorizovaný HP znalec (protahovali to kvůli končící záruce), potom jsem to předal právníkovi, který jim poslal dopis, nereagovali. Telefon, že na ně podám žalobu a pak teprve poslali peníze zpět + proplatili posudek.
cross

Mě se tohle to stalo u Mountfieldu, koupili jsme si nejlevnější benzínovou sekačku, i po slevě kolotočem štěstí, stála 6500Kč, byli s ní hrozné problémy, nechtěla startovat a sekala max 20 minut, tak jsme ji reklamovali v praze v Holešovicích, kde měl Mountfield servis, 1. reklamace - vyměnili filtry - chtěli 250Kč (a to se jednalo o záruční reklamaci, žádná domluva), závada furt stejná, 2. reklamace - dělali z nás blbce, ignorantní vedoucí, že se závada neprojevuje... sekačku jsme pak prodali na inzerát za 2 tisíce Kč se všemi doklady včetně záruky, koupili jsme si v obi nejlevnější benzínovou sekačku MTDi za 2800Kč a bezproblému seká dodnes, a výsledek? u mountfieldu si už nekoupím ani olej
Macecha

no vyboulila se mi nová pneumatika, a chtěli po mě platbu za práci. Protože oni prý práci odvedli dobře a nemůžou za to že guma (kupovaná u nich ) byla vadná. Tak jsem jim vysvětlila co říká občanský zákoník a brblali, ale nic jsem neplatila. Ještě to chlap dorazil tím že řekl že na tom ráfku byla koroze a tu museli ošetřit, protože na takový ráfek se gume dát nesmí. Takže ani ta jejich práce nebyla před 14ti dny moc dobrá, když to tam bez toho aby se vůbec zmínili obuli. (ještě mi nedotáhli jedno kolo, zlomili šroub a nedotáhli krytku šroubů, takže vyletěla a odřela celý disk.....) Prostě profíci.
jakanas

Měl jsem taktéž s NTB lenovem problém. 3x ruzná závada, uznáno.
4 tá závada a zaškrtnuto, že chci vrátit peníze a najednou nastal problém u prodejce (CZC). Moje vina, nejde reklamovat atd atd..
Obešel jsem czc a notebook poslal přímo do servisu lenova a peníze za 40 dnů na účtě.. Takže já jsem s jejich německým servisem spokojen. ¨
vmoravcik

Zhruba před rokem si žena koupila iPhone 4S a teď se ho rozhodla reklamovat. Týpek z Alzy mi doporučil, ať to řeším přes autorizovaný servis, protože to bude rychlejší. To samé uvádí i na webu. Tak volám do Českého servisu a tam zkontrolovali výrobní číslo a oznámili, že iPhone pochází od T-mobile a proto ho nemohou vzít do reklamace. Trochu kocourkov, nezdá se vám?
365solutions
 
;