1. července 2015

Prostředky proti lupům

Tak za mě šampón od Vichy. Stojí sice kolem 300,– Kč, používám ho dodnes, ale výsledek skutečně stojí za to. Lupy jsem neviděla už několik let
Kallistó

nic jiného neš Vichy na hlavu nedám a že jsme to měla až do krve a sypalo se mi to z hlavy-jsou 2 druhy poradí ti v lékárně!!Šetřím kde se dá ale tohle je jedinej luxus co si na ty vlasy naplácám!!
jesenka33

já taky trpěla na lupy, ale začla jsem kupovat šampon proti lupům v Lidlu (Cien cca 30kč) a od té doby mám klidek
Januliiik

Pokud byly lupy rozjete (pouzivanim nevhodneho samponu – jakykoliv jiny nez Head and Shoulders), pomohl mi Nizoral. Je nutne si ho davat porad, ne jednou. Proste nez se vyprazdni lahvinka, potom najet na Head and shoulders a lupy se mi nevrati. Ted uz vim, ze jiny nez HaS nema pro me smysl zkouset…manzel to ma stejne jako ja. Vydrzi jine sampony dele nez ja, ale lupy se mu taky casem vrati. Ale asi je to dost individualni…
LeMa

tak já si kupuji jedině Shaumu – světle modrou, je pro chlapy a přímo na lupy. A mám po problému. Teba Head and Shoulders mi nevyhovuje, zabere na pár dní a pak je to o dost horší
DDarja

Ahojky, můj manžel měl dost lupů a pomohl mu head and shoulders a mentolem.
M-a-j-a
> No ten právě manžel zkusil a nezabral mu a děsně ho po něm svědila hlava
NumLock

Tak mě teda pomohl jakýkoliv head and shoulders. Používám ho už asi tři roky a bez problémů!
Anetta

Ahoj Miriamm, manželovi jediný šampon, který zabral na lupy je Elseve, je opravdu výborný – mají na lupy více druhů – všechny jsou dobré. Šampony se mají střídat, tak občas zkusíme jiný – Head and Shoulders, Schauma, atd, ale vždycky se musí po pár umytích vrátit k Elseve, protože se vrací lupy
Kmacek

Ahoj Miriamm, za mě taky doporučuju Elseve, občas jsem měla taky lupy, pak jsem koupila elseve se seleniem a lupy jsem neměla půl roku
monkax

tak mě zabral jedině T-gel total, ale drahý je jak pr.se.
Kakika

jestli má opravdu problémy s lupy -z drogerky mu šampon nezabere.Dobrý je ten Nizoral a pak se mi osvědčil Šampon na mastné lupy od VIchy (je s modrým čtverečkem).Stojí dost tak 300,ale pokud má manžel krátký vlasy vydrží mu fakt hooooodně dlouho.Taky je proti lupům Klorane ten mě nezabral a od Laroche posay -taky ne .Nebo může jít na kožní tam mu dají taky spec.šampon -není moc drahej ,ale dost smrdí to by ses musela nejspíš odstěhovat z ložnice
pavlak5

ahoj používám Cerny cosmetics, šampon super stojí sice 350,ale pokud se objeví lupy tak jsou za dvě mytí pryč. A má to další výhody je to eko kosmetika je vhodná i pro lidi co mají s běžnými šampny problémy. sama jsem zkoušela třeba elsev no a hrůza pěkně jsme se po něm osypali.
cinkxa

Ahoj, manzel ma trosku dermatitidu (jojo, jako mimina :lol: ), pac ma ted „k staru“ problemy s kuzi :wink:
Zacaly se mu dost delat lupy, zadne Nizoraly ani podobne z lekarny mu kozarka nedoporucila, hodne to vysusuje, co doporucila je Vichy Dercos, kupujeme zeleny a hodne mu to pomaha, i kdyz stejne nezmizely na 100%
ZelvaVeruna

S lupy mám také problémy již od raného dětství a s Nizoralem jsem měla vždy na pár měsíců pokoj.
Camosh
 
;