31. března 2017

Doprávní nehody

Tak to se mi v Havířově taky stalo. Kluk vjel na kole na přechod, já jsem stihl strhnout volant, takže ve finále vrazil on do mně (z boku). Vylezl jsem z auta, zkontroloval kluka (nic mu nebylo kromě rozedrané ruky), narovnal jsem mu kolo, vydezinfikoval ruku, zalepil náplastí, dal jsem mu do ruky stovku na zmrzku a jel jsem pryč. No stál jsem tam s ním asi 10 minut, kluk že mu ni není jen se lekl. ..... a pak za měsíc přišlo od policie, že neposkytnutí pomoci a pod. Šel jsem na policajty, vše se vysvětlilo a důvod? .... nějaký důchodce co čuměl z okna a neměl co dělat napráskal, že jsem ujel. Policajt mi říkal, pro příště i kdyby mu nic nebylo vemte ho do nemocnice, do ruky papír od doktora, že mu nic není .... protože lidi jsou ludry a mohli by po Vás chtít peníze. (Tady rodiče nic nechtěli - jen byl nějaký důchodce "aktivní").
Kryštof M.

Pamatuji jak v 90. letech vyjel známý do Německa na brigádu, jako student. Taky mimo přechod ho srazilo auto. Zpočátku mi v hlavě zablikalo, že aspoň budou mařeny na odškodnění.
Jenže Německo byl a je právní stát, jako viníka nehody správně určil kámoše a ve výsledku dostal pokutu a hlavně fakturu z autorizovaného německého servisu za opravu plechů a světla na BMW, což při tehdejším kurzu bylo nad jeho životní úspory
Jiří H.
Jednou jsem byl u nehody a děda na kole sraženej motorkou vypadal v pohodě, pořád říkal ať ho necháme bejt, že jde domů, že mu nic není. Přiletěl vrtulník a doktor šáhnul a říká, 3 zlomený žebra a otřes mozku.
Kdyby jsme dědu pustili domů, možná by si stihl vyžehlit košili do rakve.
Jan F.

manželce takhle vběhnul pod auto kluk se zrmzlinou.Kromě toho, že rozmáz zmrzlinu po kapotě, se nikomu nic mnestalo, ale i tak zavoloala policajty. Sice tam trčela snad hodinu a blokovala tam provoz, ale zase má razítko od policajtů, že to nebyla její vina a má klid a nikdo se po ní už nemůže vozit. Ještě že tak, protže dřív než přijela policie, tak už se na FB objevili komentáře od nějaké internetové maminy, že nějaké blbá žesnká přejela u Tesca dítě a docela sprostě se tam do ní navážela, aniž by věděla, jak se to stalo. Naštěstí se jí tam zastalo hned několik svědků, co to viděli, ale bez protokolu od policie a bez svědků, by klidně mohla dneska běhat po soudech, stačilo by, aby si to rodiče kluka nechali projít hlavou.
Jiří K.

Mě takto do předního blatníku narazila 9-ti letá holčička na kolobezce. Zavolal jsem radši sanitku a policii. Vyšel jsem z toho tak, ze jsem platil 15 t odškodnění a rok podmínka, protože tam byla přednost z prava. Dite samo na silnici a ja byl ten špatný i kdyz jsem postupoval přesně jak se má. Takové jsou zdejší zákony.
Petr H.
 
;