14. října 2016

Zákazníci v eshopech

když jsem kdysi začínal, tak jsem prodával levnou bižu na aukru, nejdražší byla do 150,- Kč, ale nejhorší zákazníci byli u té, která stála 50,- Kč, nejvíce dotazů a hlavně dost hloupých, například se každá pátá zákaznice ptala jestli je to stříbro, což bylo naprosto k smíchu, protože to byly masivní náramky a stříbrné by museli být minimálně za 800,- Kč a více
a ještě jedna "příhoda z natáčení" když dnes dám například do slevy zboží za 600,- Kč, které normálně stojí 2000,-, zboží je bez vady, ale je například starší model a chci to otočit, abych neměl ležáky, tak zákazníci často hledají na zboží chyby, píší, že za takovou sumu (600,- Kč) si představují kvalitu takovou a takovou, ale jakmile automaticky nabídnu vrácení peněz a vůbec nepolemizuji, najednou to vrátit nechtějí - toto se stává velmi často
přesný důvod tohoto chování neznám, ale myslím si, že asi ještě chtějí slevu
jen pro doplnění, pokud to zboží stojí 2000,- Kč tak řeším tak jednoho zákazníka ze sta, pokud to stejné zboží dám do slevy, tak je to tak 45 %
to již myslím o něčem vypovídá
a ještě se musím pochlubit jednou příhodou, asi v roce 2009 jedna zákaznice na aukru zakoupila bižu a platba od ní nepřicházela, tak jsem jí psal, co se stalo a ona mi na to řekla, že o zboží nemá zájem, že si ho objednat nechtěla, a že zrovna když si prohlížela naše zboží, že jí přiletěla na klávesnici andulka a skočila na "enter" a potvrdila objednávku na to, že nákup měl několik kroků a bylo potřeba potvrdit několikrát, tak musím říct, že to byla asi nejchytřejší andulka na světě, že přesně věděla, kdy má skočit na "enter" a ještě přitom popojet myší. Nejvíce výmluv proč zrušit objednávku pak bylo, že zákaznice byla znenadání hospitalizovaná v nemocnici a transakci tak nemohla dokončit a protože to byl dárek, tak už o to nemá zájem - tato výmluva patřila mezi nejčastější
jak už se psalo výše, čím levnější zboží, tím horší zákazníci a vůbec nezáleží na kvalitě zboží ani služeb, vždy si něco najdou, buď chtějí slevu a nebo vůbec nevědí co chtějí...
Mirbo

V eshopu si jedna zákaznice objednala 2x zásilku na dobírku a ani jednou si to nevyzvedla. Teď měla objednávku potřetí a opět na dobírku. Napsal jsem jí, že nám již 2x vznikly zbytečné výdaje tím, že si balíček nevyzvedla a že pro ni je možná pouze platba předem na účet.
Odpověděla, že nechápe jaké výdaje nám mohly vzniknout, když měla pokaždé objednávku nad 2000,- Kč a tedy měla poštovné zdarma.
To se pak ničemu nedivím, když tohle chodí k volbám.
salab

Pani si objednala tovar na platbu prevodom a do poznamky napisala: "Tu DPH mi tam neuctujte, tu vam nezaplatim. Nie som ziadny podnikatel, aby som si to mohla dovolit." :D
igor

Je to tak 2 roky zpátky, kdy mi jeden spolek zaplatil fakturu a uhradili mi částku bez DPH, tak jim volám, že se spletli. Na druhé straně telefonu mi paní, co si říkala účetní spolku řekla, že nejsou plátcem DPH, tak proč by mi to jako měli platit. Že ji to DPH nikdo nevrátí :D Tak jsem ji to vysvětlil a ona "zase nějaké novinky sakra" :D
pawlisko
 
;