5. září 2013

Podvodné inzeráty

Stalo se mi presne to same. Kupoval jsem telefon za 6500 na dobírku. Postacka vam ten balik maximáálne ukaze a necha potezkat, nic vice. Zaplatil jsem tedy castku a pred ni rozbalil(na poste). Krabice byla prazdna. Videla to postacka + jsem byl pod kamerama (vzdy se vyplati jit pod kameru primo na poste a podivat se do baliku jetli je to ok). Chtel jsem zrusit platbu, ale to bohuzel oni udelat nemohou. Hne dprijela policie a taky se snazili, aby posta platbu zablokovala-neuspesne. Oni to technicky udelat mohou ale neudelaji to. Penize tedy dorazili za 2 dny na ucet zlodejovi. Vse jsem s polici sepsal a následovala pul rocni prace policie, kdy komunikovala s bankou a na konec mi bylo vraceno vse do koruny. Neveril jsem tomu, ale po pul roce se povedlo.
Dupl3xx

Mám báječnou zkušenost. Ale stačí trochu popřemýšlet (nebo to ten "můj" dělal špatně). Samozřejmě jsem si nechal potvrdit na poště že přišlo co přišlo. Hned jsem to hlásil i na Policii (byli sice vlažní ale sepsali jsme to). Ale rozhodně jsem šel po své linii. V kombinaci Googlu, facebooku i obyčejného telefonu jsem po třech hodinách od převzetí balíku mluvil s maminkou onoho mladíčka - i když byl z druhé strany republiky.
Byla z toho ve finále podmínka - kluk toho udělal více.
Do dobírky už nejdu ani jako prodejce (provařená stovka může být i vícekrát) ani jako kupující. Vždy eliminuji rizika. Máme tu přece mapy.cz (mrkněte se jestli ten barák vůbec existuje. Případně se zeptám na sámošku naproti. Případně si zjistím kdo z jejich baráku je podnikatel - rzp.cz)
Internet je studnice informací. Využijte je.
Ve finále se můžete odvolat na registraci na aukru. A když bude nejhůř tak využijte online kamery Wink
Casey_Ryback

Taktéž jsem si kupoval na dobírku RAMky. Na poště jsem si domluvil že balík otevřu, jelikož to byly drahé RAMky (2500 Kč), tak jsem to otevřel a hele,byly tam staré šmejdy. Takže jsme balíček zalepili nějakou páskou a poslali zpět. Týpek se cukal ale jak jsem mu řekl že jsem to viděl tak už se neozval. Je to 2 roky zpět.
MartasF

Mě teda když jeden zdejší člen prodával ntb, tak mi ho přivezla čp, řekl jsem řidičovi, že si balík otevřu, notebook jsem spustil až do win a tepr pak jsem mu dal peníze. Je to dva měsíce zpátky.
Elkim

Podobný poblém jsem měl na aukru,zaplatil jsem za telefon dopředu ,ale mobil mi neposlal,tak jsem to řešil přes právní oddělení aukra.Ti mi poradili ,abych toho típka nahlásil na policii pro spáchání přestupku /jelikož cena mobilu nedosáhla částku 5000kč/.Na policii,jsem jim ukázal výpis z účtu,komunikaci s prodávajícím,veškeré informace o prodávajícím.Po asi 3. měsících,mi poslali,že ho našli a že věc poslali na přestupkovou komisi v jeho bydlišti.Tak jsem se opět spojil s právníky aukra,kde jsem podepsal plnou moc v zastupování této kauzy a proplatili mi částku za telefon.Peníze budou od něj vymáhat soudní cestou.Takže boreček zaplatí pokutu u Správního řízení soudní výlohy,když ho dá aukro k soudu.Zkus se obrátit na příslušné lidi bazoše,že máš tenhle problém a měli by ti poradit,jak máš postupovat.V případě jejich nezájmu,určitě informuj policii čr o spáchání přestupku.Jednej rychle,protože myslím,že máš jen 120 dnů od prodeje pro vyřízení tohoto přestupku.
karlosik

 
;