6. února 2012

Reklamace

Priznejme si to upřímně , lidi se chovají k věcem jako prasata ! Opravuji telefony a někdy se nestačil divit ! Po pul roce telefon vypadá jako by prosel několika zápasech v bahně, házením na cil a potápění v moři . Nemám nic proti lomu, kdyz je reklamace oprávněná , ale telefon co má praskly display a zákazník tvrdí, že samo me nesmírně dovede pobavit. A k oxidaci, ano je to nejčastější poškozeni přístroje, nemusíte se s telefonem koupat, ale telefonování za deště to hravě napraví. Schválně se kolem sebe rozhodnete kolik lidi to bežné dělá! U nás si raději vse fotime, takže to nestojí na vodě!! Ale opakuji neni záměrem zákazníka poškodit, ale zas na druhou stranu dělat že sebe troubů také ne! Stáhnete si každy do svědomí a zamyslete se, komu třeba ještě nikdy nepadl mobil, i jeden pad muže přístroj nenávratně poškodit!!!!!
petrfree

To lidem nevysvětlíš, melou si svoje, dělám vedoucího velké prodejny již 17let a rozčilených zákazníků jsem zažil habaděj, nejvíc řvali ale ti, kteří si svůj přístroj zničili sami. Za 17 let jsem zažil jedinýho zákazníka, kterej se omluvil za to, že hulákal na prodejně neprávem. Koupil si foťák Olympus za 10litrů, do týdne přestal fungovat blesk a některé tlačítko, chtěl vrátit peníze, zamítl jsem to, že to nejdříve pošlu do servisu, zjistilo se, že je vevnitř tekutina, takže jsem mu to vrátil, samozřejmě hulákal, že ta tam musela být od nás, nechal jsem ho vykřičet, ale neustoupil jsem, za týden se mi došel omluvit, že zjistil, že když si foťák koupil , tak si ho vybalil a dal doma na stůl, ale odskočil si pryč a děti mu na něj vylili limonádu. Další případy když v hospodě leží mobily na stolech, odskočíte si na hajzlík, někdo převrátí pivo, mobil se rychle utře, než se Franta vrátí z hajzlu, ten pak taky tvrdí, že mobil s tekutinou do styku nepřišel. Nikdo to nemůže tvrdit určitě !
Francesco Chcaldorini 

No, každý jsme nějaký, že. Ve mě tyhle případy vyvolávají takový ten zdravý vztek, kdy nedám prodejci zadarmo ani chlup. Jednou na mě dokonce prodavač zavolal policajty, protože jsem trval na výměně zboží a odmítl odejít z obchodu, který náhle z "technických důvodů" zavíral, toho jsem si skutečně vychutnal. Šlo o SD kartu.
doktor_bota 

Od té doby co si nekupuji Nokiejsem  spokojen. N70 byla poslední kapka. Reklamoval jsem (mimo jiné) i kryt, cca po čtyřech měsících z něho slezla barva a zůstal pouze ošklivý šedý plast. Byl jsem obviněn, že nosím mobil v kapse z klíčema (samozřejmě nesmysl) a reklamace jako všechny ostatní zamítnutá. Dokonce jsem byl označen za hlupáka, že si neumím sám přehrát  firmware a že to je u uživatele mobilu samozřejmost...
Martin z HK 

Mám stejnou zkušenost, jen boty stály cca o 1400,- více. Pan znalec Janata z Hradce Králové mě svým posudkem k reklamaci obuvi pěkně dopálil. Boty jsem poslal znaleckému ústavu do Zlína... a po neakceptovaném odstoupení od smlouvy jsem podal žalobu. Jelikož jsem se nenechal zastupovat, tak jsem z nich vysoudil jen, co jsem do toho vrazil - dohromady asi 8000,- a 3 hezké výlety do Plzně.
pan.karotka

Nejrychlejší reklamace jsou u šikmookých :-D
Dobrý den, koupil jsem si u Vás před měsícem nové boty a chci je reklamovat.
Šikmoň: vy mít doklad ?  Já: Vy jste mi žáden doklad nedal. Vžyď Vy nemáte ani žádnou pokladnu.
Šikmoň: vy nemít doklad, já nereklamovat.  Já: Ale vždyť ty samé boty tu máte ještě vystavené.
Šikmoň: to nevadi, vy nemít doklad vy to asi koupit jinde.  Já: dobrá. Volám finanční úřad a cizineckou policii.
Šikmoň: Jaké boty si vyberete ?  ........Reklamace vyřízena za 5 minut.
ViFry

B ČR je takový málo známý obchodní řetězec - jmenuje se Glóbus ..........tam si zkuste něco reklamovat ! 2x zkušenost a 2x totální znechucení ........... když nakupujete , tak to se na vás smějí a vše je v klidu - jakmile ale otravujete s reklamací , tak 1/2 hodiny si počkáte , až přijde poskok z placu , který si vás vyslechne a řekne vám , že musí zavolat kolegu ............. po další 1/2 hodině přijde kolega , který si vyslechne všechno znovu a řekne , že jste s výrobkem nesprávně manipulovali a pošle vás do pryč .......trváte dál na svém požadavku výměny zboží nebo vrácení peněz ?? ......... ano - po cca další 1/2 hodině přichází řízek v saku a kravatě , který vám vysvětlí , že nic nebude a ukončí debatu ........... požádal jsem toho řízka , aby mi půjčil tužku a papír , že si napíšu jeho jméno ........ten se najednou otočil na nějakou ženskou a zavelel ,, vyplaťte mi peníze !"2x reklamace a 2x stejný scénář - že by náhoda ??
pavel.n

Reklamoval jsem pohorky - u reklamace je potřeba mluvit co nejméně a jasně ! Tedy - zeptal jsem se prodavačky , zda je osoba pověřená prováděním reklamačního řízení  - a zavolala mi majitele obchodu zezadu - přišel starší chlap - požádal jsem ho o založení reklamačního protokolu - hodil po mě ksicht a vytáhl ze šuplete knihu .......... ukázal jsem mu boty a on mi řekl , že jsem je špatně používal ......... zeptal jsem se ho , že ,, je možné , že jsem špatně slyšel , ale vy jste o mě řekl řekl , že neumím chodit ? " ........Upozornil jsem ho , že tuto návštěvu beru na svoje náklady a za další návštěvu budu požadovat veškeré náklady spojené s reklamací ( doprava atd ) ........sepsali jsme protokol a do týdne jsem měl peníze doma
pavel.n

Koupil jsem si boty v Hudy Sportu za 3500,-, ktere byly urceny na "turistiku", chodil jsem v nich po meste. Kozene, ne-sportovni. Po cca 4 mesicich obcasneho chozeni se mi rozpadla vrchni vrstva u paty. Reklamace zamitnuta s tim, ze "jsem neuzival lzici" (u tehle bot na turistiku!). Poslal jsem je do http://www.itczlin.cz/ myslim, ze to dela pan Bartosek a nasledna reklamace byla vyrizena k memu prospechu.
ruleta_

Já měl jednou problém s reklamací bot za 2 tisíce cca. Nechal jsem si vypracovat znalecký posudek za 1500 a ejhle, reklamace najednou uznána a 3500 proplaceno. Víckrát už jsem tam nepáchnul :-P
barnabas_666

já reklamoval před pár lety telefonu T-mobile a stálo je to pár milionů. Reklamaci mi uznali, i odstoupení od smlouvy, jenomže telefon byl z Twist sady, kde měl telefon cenu 1Kč a SIM, resp. aktivace 3999Kč. Samozřejmě mi chtěli vrátit jen tu jednu korunu. Takže jsem na ně šel s ČOI a finančním úřadem. Ten zjistil, že neoprávněně krátí daň převodem hodnoty zboží do služby. Vyměřil jim několikamilionové penále. Telefon jsem z nich nakonec vymámil nový, lepšího typu.
já George XVII

3 měs starou Nok. E72,kterou jsem koupil s nějakým tarifem za dotovanou cenu cca.7000 tisíc. Horší bylo vyjádření ze servisu Nokia,nějaké mechanické poškození základní desky,nebo něco takového.S tím jsem se nemohl smířit,jelikož jsem velice dobře věděl,jak s tel.zacházím a rozhodně nejsem takovej,abych vytopil telefon,nebo s ním třísknul o zem a potom si někde otevíral klapačku a hrozně se divil,že mám neuznanou reklamaci.Každopádně na prodejně Vodafonu mi bylo doporučeno vyhotovení znaleckého posudku,který se i s telefonem opět přepošle do servisního střediska.Posudek jsem donesl na prodejnu Vodafone a pracovník na prodejně poslal telefon společně s posudkem zpět na autorizovaný servis Nokia.Servis se vyjádřil v tom smyslu,že soudní znalec neměl autorizaci pro výrobky Nokia(nějak tak to bylo) a proto se jedná o neodborný zásah do telefonu a tím pádem nemůžou znalecký posudek akceptovat.....Nicméně Vodafone to vyřešil tak,že mi kupní cenu telefonu+zaplatil znalecký posudek v plné výši
mungo06

A3 Sport reklamace neuznává. Mám s nimi obdobné zkušenosti, i když musím napsat, že mně boty opravili. Ale podotýkám, že opravili vadu obuvi, kterou by jiný uznal jako neodstranitelnou a vrátil by peníze (osobní zkušenost z dřívějška). Nicméně v knize reklamací jsem byla jediná, komu byla takto reklamace vyřízena, ostatní byly zamítnuty. A že jich bylo na stránce zapsáno dost!!! O A3 Sportu je  všeobecně známé, že reklamace ze zásady neuznává.  Na internetových diskuzích se lze často setkat s názory na ně a nejsou zrovna lichotivé.
Pro mně to bylo také poučení - do A3 sportu už prostě nejdu já ani nikdo z mé rodiny. Tam už nekoupíme ani tkaničky do bot.
myška18

Já mám velice špatnou zkušenost i s firmou Vagabond. Tváří se jak hogofogo a chovají se jak prasata. Body stály 2500 po slevě ze 4000 a stejně sme skončili u soudu a platili až pak. Takže toliko k drahým značkovým botám.
barabura

Varuju před A3sport. Prasklou podšívku sportovních bot za 3000 vyřešili standardní odpovědí, že poškození vzniklo nepoužíváním lžíce, nerozvazováním tkaniček při obouvání případně jejich nezavazováním. Boty jsem skoro nenosil a kdyby je zašili, tak bych to hodil za hlavu. Ta jejich arogance mě vybudila, takže jsem zjišťoval co dál. Doporučuju Institut pro testování a certifikaci, kde závadu objektivně posoudí. Pokud nemáte na reklamaci nárok, tak nedělají posudek, pošlou boty zpět a prý účtují jen náklady za pár stovek. Jinak vystaví znalecký posudek, za který zaplatíte cca 2tis. Zašel jsem s posudkem do obchodu a zeptal se zda přehodnotí reklamaci nebo jestli ještě dáme vydělat právníkovi. Za 10min jsem odcházel s 3tis za boty a 2tis za posudek. Ale ten pocit při předávání posudku a výraz obličeje vedoucí - jak říká v reklamě Mastercard - k nezaplacení ;-) Link na institut http://www.itczlin.cz/spotrebitelske-reklamace.php#cena
CYnikCYnik

Puma ducati bílé. Nevím, proč jsem si je kupoval, protože špičku nemají vyztuženou "vytaženou" podrážkou. Protože je špička vysoká a nic jí nechrání, k tomu je použitá špatná kůže, tak mi prostě začala praskat v ohybu, který se vytvářel při normálním nošení. Zničeno za jeden měsíc nošení! A3 sport vrátil z reklamace, že jsem je špatně užíval. Prostě sprostota. Dokonce mi tvrdili, že jsem v nich zakopával a tím se to udělalo - musel bych zakopávat neustále a "nakopávat" do jednoho samotného místo. Vůbec jim nepřišlo divný, že je problém jak na jedné, tak i druhé botě. Tak od té doby ani nekupuji boty od Pumy.
tlkounev

A3 jsou podvodnici Koupil jsem u techto prodejcu adidasky na salovou kopanou.Mel jsem je vseho vsudy 4 krat na noze v hale po 90 minutach.Praskal mi cela pata na bote,tak jsem si malem zvrknul nohy.reklamoval jsem boty u prodejce. A vysledek zamitnuto,bota pry nebyla vhodne pouzivana.Rv.Nez mi prodavacka prinesla boty,tak jsem neslusne nahledl  pres pultdo reklamacni knihy format A4 ani jedna reklamace tam nebyla uznana.A ze jich v knize bylo.Od teto firmy radeji ruce pry,u nich si nekoupim nai pantofle na zahradu z principu.
lojzicekodvedle

Stejná zkušenost s Vodafonem. Neuznaná 4. reklamace - klidně to dejte k soudu, nás nezajímá, že to nenabíjí. Po předložení znaleckého posudku mi na prodejně řekli - nás nějaký znalecký posudek nezajímá, vedoucího nezavolám, je třičtvrtě na pět a on je pryč. Telefon za 5000 nákupky (nokia E52 - v době reklamace cena telefonu nového cca 1500). K soudu ani nedošlo, po podání žaloby zaplatili obratem celý telefon i se snaleckým posudkem (800). Na výlohách je to vyšlo za pěkných 11000, celkem tedy uvalili kvůli dvěma pitomcům na pokladnách 16800... A to stačilo, aby mi dali nový telefon, který je stojí tak korunu, víc ne. Od té doby su u T-Mobile a mám SGS 2...
garii v25.0 (broad edition)

Mám taky jednu zajímavou zkušenost. Dostal jsem triko z A3 sportu a bohužel až po odstranění cedulek jsem si všiml, že je na něm "dírka". Šel jsem na prodejnu s účtenkou, kde mi řekli, že i když nemám cedulky, tak není problém, že mi ho vymění za nové (bylo to 3 po zakoupení). Bohužel ale neměli moji velikost, tak mě odkázali na nejbližší prodejnu. Tam paní vedoucí řekla, že to takhle nejde, že se to musí poslat na reklamaci. Řekl jsem tedy, že odstupuji od kupní smlouvy, a že chci vrátit peníze. Za měsíc byla moje reklamace zamítnuta. Chtěl jsem na místě podat odvolání, což prý není možné, nemají na to formulář a jedině se mnu sepíší novou reklamaci. Sepsali jsme tedy novou reklamaci, kde jsem požadoval nové zboží , nikoliv vrácení peněz. Za čtvrnáct dní byla reklamace úspěšně vyřízená. Člověk to nesmí vzdát :-)))
meereczeck

Také jsem reklamoval kalhoty za 1500,- po prvním vyprání ztratily barvu. První reklamace neuznána, druhá reklamace neuznána. Zasláno do zkušební laboratoře, třetí reklamace uznána. Posudek s poštovným stál 3500,- Třeba hloupost, riskovat 3500,- kvůli patnácti stovkám, ale tak mě naštvali, že bych šel snad i na deset :-)
chudejklukzvesnice











 
 
;