16. února 2012

Operátoři

Taky prihodim zazitek...byli jsme loni s pritelknyni v Egypte a nikdy jsem nemel pausal,pouze kredit,na tom me nemuzou(temer)nikdy oj*bat...mno. Mel sem kredit 650 korun a asi drhy den jsem zavolal kamaradovi ,musel sem ho ihned o necem informovat, docela jsem se divil kdyz kdyz po skoknceni hovoru mi naskocil kredit - a ted pozor,za 59 vterin - -450Kc! Zakze 1100 kc za necelou minutu(ne nejsem hlupak,roaming sem mel aktivovanej a i kdyby ne tk to nemuze nikdy stat tolika) nicmene porijezdu do cr ihned volani emaily spamy vyhrozovani odstupem od nich-hle,vse mi vratili a kdyz sem si dupal ze chci kompenzaci za zpusobene potize tak mi poslali 500 navrh(mel sem si napsat vic ) ale hlavni je ze to vyslo,clovek si jen nesmi nechat kalet na hlavu
Mazicek

Před rokem jsem se snažil převést číslo u Vodafonu z vlastníka na vlastníka. Podle informací ze zákaznické linky to mělo trvat dva dny. Nakonec to trvalo měsíc a půl, než se jim to povedlo. Další tři měsíce potom chodily faktury bývalému majiteli za období, kdy už jsem byl vlastníkem já. Až po třetím navštívení jejich prodejny, kde mě pokaždé ujišťovali, že to má chodit mě a chybu již opravili jsem se konečně dočkal příchozího požadavku na platbu.
Mnohem horší sice byly zkušenosti s O2 bezdrátovým internetem, kde mi jej prý omylem 2x za rok vypnuli z důvodu neuhrazené platby, ale na prodejně mi poté mladík zdělil, že se moc omlouvají, že jim blbne systém a platbu samozřejmě dostali....
operátoři rulezzzzz
PiPiiiiiK

Přechod od Vodafonu trval měsíc a půl, což by nebyl ten největší problém. Převod, na který nemám absolutně žádný vliv, se uskutečnil 3 dny po začátku nového zúčtovacího období a Vodafone mi do závěrečné faktury naúčtoval celý měsíc. Na můj dotaz, proč mi účtovali celý měsíc místo 3 dnů mi odpověděli, že to mají ve všeobecných podmínkách... blicí smajlík
navico 

Bylo to u O2. Nešlo zde o převod čísla, ale o převod z paušálu na kartu na kredit.
Smlouna na dobu určitou do 15.12. Už předtím dán nesouhlas s automatickým prodloužením a 15. smlouva vypovězena. Písmeně na pobočce O2 (značková prodejna), dostali jsme novou simku, že ta stará přestane fungovat do 48 hodin a máme tam dát tu novou. 16.12. ve tři ráno!! SMS, že požadavek nemohou přijmout a uevdeno telefonní číslo. ráno jsme na něj volali, nějaká paní, o naší výpovšědi nevěděla, byla to nějaká prodejkyně, co chtěla vnutit zas zvýhodněný tarif na dobu určitou. řekli jsme že ne, dohoda, že proběhne podepsaná výpověď. Stará SIM nepřestala fungovat ani po 4 dnech, takže hurá zpět na pobočku, a hle. Někdo 16.12. v počítači zrušil tu naši výpověď. Takže sepis nových papírů. SIM je teda v současné době vypovězená. Nyní se s O2 formou nesouhlasu a reklamace vyúčtování hádáme o částku za to obodobí po 15.12.
 preaxik

Přenášel jsem čtyři čísla rodiny čtyři měsíce. Současný přenos čtyř čísel od O2 k T-Mobile trval čtyři měsíce a asi by trval dodnes, kdyby se mi nepodařilo zorientovat se v procesu přenosu natolik, že jsem byl schopen různým operátorům poradit, jak to nakonec udělat a celý proces pohlídat. V průběhu přenosu nám po měsíci byla na základě nové smlouvy aktivována další čtyři doposud prozatímní čísla, tudíž jsme platili tři měsíce za osm čísel. Chybu za zpackaný přenos házeli oba operátoři střídavě jeden na druhého (chyba byla na straně T-Mobile) a nakonec se nikdo ani neomluvil, vždyť oni jsou borci a my jen tupí účastníci.  Přenos se opakovaně nedařil, ani po uzavření další smlouvy na další čtyři čísla, až jsem jako zákazník vypátral, že byla opakovaně generována PAC čísla a opakovaně vznikla duplicita těchto čísle, což systém obou operátorů nedokáže ohlídat a poté nedojde k provázání PAC čísel u obou operátorů. Až jsem si unikátnost PAC čísel pohlídal, bylo to opět těsmě před vypršením jejich platnosti, tak k přenosu došlo.
Bobes_z

převod předplacenky u O2 k tarifu u vodafone u přitelkyně??? na třikrát a trvalo  to měsíc ...! A to šlo o pouhopouhý převod čísla, žádný rušený smlouvy atd .... V poslední fázi jsem už křičel a byl sprostý, kupodivu tohle zabíralo nejvíc :-/
smet

Já jsem zákazník T-Mobilu a měl jsem jako student smlouvu na dobu určitou. Po té době mi bylo u přepážky řečeno že to bude platit dál bez závazku. Ovšem nyní když chci přejít k jinému operátorovi kvůli mnohem výhodnější nabídky, tak mi bylo řečeno že smlouva byla prodloužena na dobu určitou do konec října a i kdybych všechny měsíce doplatil, nebo zaplatil nějakou sankci, tak mi číslo nemohou smlouvu vypovědět a tudíž ani uvolnit číslo... v dnešní době absolutně mimo logiku.
Eze

O2 Cha...Hrozili mi exekucí pokud neuhradím dluh na neexistující službu.
Naštěstí jsem našel potvrzené vrácení modemu. Pamatujete jak na podzim 2010 jim vypadla síť v polovině republiky ? Tak ti borci na pobočce nemohli odeslat výpověď na centrálu, protože se nemohli nikam dovolat ani používat své služby a tu výpověď jen někam založili. Moc prima. Samože to skončilo bez písemné omluvy. Musel jsem se doprošovat po telefonu, aby mi odeslali alespoň email o tom, že nemám dluh.
 Blábolník

Proces přenosu je tragický, podobně jako mnoho kolegů jsem přenášel své expracovní číslo (v době přenosu předplacenka, zrušení paušálu zařídil původní zaměstnavatel)  od O2 k TMCZ. Přenášeli jsme před více než rokem, proces trval v průměru déle než měsíc a co mě zarazilo nejvíce, u jednotlivých čísel se lišil! Můj osobní pocit  je, že nějaký nedodělek v procesech či software na straně O2 způsobuje nutnost řešit tyto přenosy ručně, tam se někde hromadí žádosti a jejich odbavování je chaotické. Nevyhrává nejstarší žádost a nepozoroval jsem ani jiný systém, prostě chaos. Na co tu máme ČTÚ?
kenx

Ja mam zkusenost s prevodem 12 SIM od VF musim rict ze naprosta tragedie. Po tom co jsem zadal prenosova cisla jsem se po tydnu ujistovani ze je vse v poradku dozvedel ze dotycny clovek na lince kde jsem je hlasil ji zadal jen pulku. Takze jsem techto par cisel prevadel take temer 2 mesice. Podal jsem dokonce stiznost na CTU a vysledek od zari do ted zadna odpoved.
Musim rict ze jsem dost znechucen praci tohoto uradu. 
imation

Já od Vodafone přenášel k O2 jen jedno číslo a také děs. Pořád potvrzovali, že je vše ok a pak mi z O2 volali, že jsem prý přenos zrušil a zůstal u VF. Vyžádal jsem si odpověď VF, kde mi řekli, že přenos zrušilo O2, což mi nepřijde moc logické, když jsem k nim přecházel. Tak jsem toto vše nahlásil na ČTÚ, jelikož mi vznikla škoda tím, že jsem musel uhradit další zúčtovací období. Jako odpověď mi přišla devítistránková zpráva, ve které byly pouze výňatky z povinností ČTÚ a pravidla pro přenos čísla, takže nula nula nic;-O
 vaso00

Nesnášim t-mobile. Měl jsem u nich internet do notebooku a představte si měl jsem 10 gb fup za měsíc ale oni mi snižovali rychlost už při 7 Gb co jsem vyčerpal. Jejich počítadlo ukazovalo 10 ale moje dvě nezávislý počítadla v pc ukazovali vždycky přes 7. Poté snížili rychlost na takovou hrůzu a při každým otevřením prohlížeče mi nutili za 150 kč navýšit fup o 1gb. Když jsem chtěl službu ukončit vypočítali mi že zaplatim 10 litrů pokutu za porušení smlouvy a ještě doplatim paušály takže jsem internet převedl na jednoho známého co mě od nich vytáhl a co neni takový sosač jak já. Dále jsem měl od nich paušál konkrétně Krdit 300 kde jsem měl mít za 300 Kč měsíčně k dispozici 300 Kč na provolání,sms atd. No ale skutečnost byla jiná. Většinou jsem měl tak 220 nebo 240 nejvíc. Když jsem se na to zeptal tak jsem to prý provolal ale nikdy mi to nebyli schopný doložit. Už jsem se všech jejich služeb zbavil a jsem rád. Nejvíc mě vytočili tim že jsem jim dlužil (bývalka provolala) 2500 Kč. Vše jsem splácel až když mi chybělo 1100 Kč tak mi přišel dopis od vymahačské agentury že pokud to nezaplatiom do 5 dní že mě navštíví jakýsi terenní pracovník a to byl vrchol. Já který jsem jim to platil každý měsíc že jsem víc nemoh tak se mnou takhle zamávali. No už závazky nemam u nich a nikdy se týhle sítí co je sto let za oopicema už nikdy neuvážu. Využívam Vodafone a ten má všude pokrytí HSDPA a jsem spokojenej. A když jsem překročil FUP stránky v mobilu mi nabíhaj normáně.
MartinRascal

 
 
;