9. září 2011

Slevové portály

Mám dobrou i špatnou zkušenost, Výborná zkušenost je s "mnohoslev", kde jsem zakoupil zájezd do  hotelu Alpenhof. Skvělý přístup a vstřícnost při řešení požadavků = doporučuji.Opačnou zkušenost mám u pražské restaurace řízkárna, kam jsem dostal k narozeninám poukaz na kilovou mísu řízků. Když jsem si chtěl rezervovat  místo bylo mi servírkou řečeno že je neustále obsazeno a že nejsem sám kdo s tím má problém. Můj návrh, ať mi tedy řízky  zabalí s sebou se prý neslučuje s jejich obchodní politikou a tak  poukaz propadl. Snažil jsem se dohodnout přímo s majitelem, na kterého mi servírka dala e-mail, ten se však neobtěžoval ani reagovat. Takže řízkárnu "vřele doporučuji" mají skvělý přístup k zákazníkovi;-O. Pokud si chcete užít " mísu řízků, jakou svět neviděl" tak běžte do Restaurace Řízkárna;-D
Autor: felicia

Jediný solidní portál je Slevomat.cz. Já měla zatím dobré zkušenosti... Teda taky se mi stalo, že masáž byla u pána doma v obýváku :-/ , první jsem chtěla odejít, ale když přede mnou odcházela spokojená paní, tak jsem zůstala a musím říct, že masáž byla úplně luxusní... A úplně nejlepší bylo, když fungoval jen jeden slevový portál a to SLEVOMAT, protože člověk se ráno podíval a hned se rozhodl, jestli slevu chce nebo nechce, protože byla jedna jediná... Dnes aby jste si vybrali slevu, tak chodíte na milion portálů a stojí to za prd... ;-O
Autor: ilario

Na slevoportálech kupuji hodně, ale s rozumem a jen to, za co bych utratila stejně (např. různá cvičení). Držím se určitých pravidel při výběru a zatím jsem se s koupenou službou nespálila. Zato mě totálně zklamal jeden velký hodně známý portál. Nabízí většinou neomezený počet voucherů a co vím od poskytovatelů, neumožňuje jim jejich počet regulovat, příp. nabídku stáhnout, když překročí možné kapacity, takže se vám může stát, že už se na vás nedostane, což ale není chyba poskytovatele, jež sám na tom většinou prodělá (teda chybou bylo, že se nechal ukecat na nevýhodnou smlouvu), ale portálu, kterému nejde o zákazníky ani ze strany poskytovatelů ani kupujících, ale jen o prodej co největšího množství. Posledně mi také z diskuse smazal dva dotazy - nic jsem nehanila, jen jsem chtěla něco vysvětlit - očividně to vysvětlit nemohli a báli se, že by můj dotaz nasadil brouka do hlavy ostatním, tak mi krom smazání ještě blokli přístup do diskuze. Tím pro mě definitivně skončili.
Autor: Ivv


Koupil jsem si mimo jiných  voucher na jídlo v restauraci v Praze. V neděli mi měl vypršet termín tak jsem v pátek zavolal o rezervaci a bylo mi suše oznámeno,že už není místo,že mám smůlu. Tak jsem napsal na Pepa.cz kde jsem koupil voucher,že chci vrátit peníze,že službu nemohu čerpat v dohodnutém termínu. No a PEPA.cz mě poslalo do míst kde slunce nesvítí. Předpokládají správně že 250 kč nebudu řešit;-O
Autor:  Buffalobill navrat

Já to vážně nechápu. Podle diskuze se zdá, že mají všichni špatné zkušenosti, ale ono to bude spíš tím, že je tady zvykem pouze nadávat. Ale ono stačí jen trochu přemýšlet. Slevové akce jsem využil už mnohokrát (cca 20x) a vždycky jsem byl spokojenej - většinou víc, někdy i míň, ale nikdy jsem neměl pocit, že bych utratil víc, než za kolik to stálo. Kupuju většinou jídlo, ale vždycky tak, že až v okamžiku, kdy chci jít na večeři (abych nebyl nucenej jít jenom proto, aby jsem utratil kupon) a vždycky pečlivě prohlížím restauraci, kam kupon patří. A ještě jsem se nikdy nespálil, spíš naopak, našel jsem několik podniků, o kterých bych jinak nevěděl a kam se vyplatí zajít i za "plnou palbu". Zrovna dneska vyrážíme s partou do nové restaurace s výběrem z celého jídelníčku s 55% slevou, tak uvidíme. :-) Btw: 2x se mi stalo, že kupon vypršel. 1x jsme se dohodli na uplatnění i po platnosti, 1x mi vrátili peníze. Takže slevy mohou být zlým pánem, ale při troše snahy i dobrým sluhou.
Autor: djcharlie






 
;