22. dubna 2018

Česká pošta


Když je tu řeč o lístečcích ve schránce, podělím se o pár let starou vlastní zkušenost. Začátek je klasika - sedím doma, nikdo nezvoní, odpoledne najdu lístek „oznámeno - nezastižen“. Jdu s ním na poštu, vyzvednu si balík, odnesu domů. Dva dny poté, k mému překvapení, je opět ve schránce lístek o doručování zásilky „oznámeno - nezastižen“. Nevím, co by to mohlo být, ale jdu si zásilku vyzvednout. Předám lístek brigádnici u okýnka. Po několika minut marného hledání zásilky požádá brigádnice starší kolegyni, které se na mě po chvíli oboří: „Jste normální?! Vždyť jste si to vyzvedl převčírem!“ Co k tomu říct. Mně by přišlo normální neházet adresátovi lístek do schránky dva dny poté, co si zásilku vyzvedl..
Jiří S.


Nedávno mě člověk, co jsem od něj nakupoval v Indii upozornil a dopředu se omluvil, že Indická pošta je nejhorší a nejpomalejší na světě, takže to bude trvat velmi dlouho. Výsledkem bylo, že Indická pošta vše zvládla za tři dny, ČP to zpracovávala tři týdny. Informace pohybu zásilky v Indii byly dokonalé. Byly uvedeny časy, čísla a umístění kontejneru v letadlech a ve skladech.
Je to ostuda. Máme o řád delší doručovací časy, než nejhorší pošty světa !!!
Ignác O.

Ja kdyz cekam balik tak volam na postu obden. Uz se me stalo ze oznamko ve schrance nebylo, rod. dum, a moc nechybelo a vracel se balicek do ciny. Od te doby volam. A dovolat se je taky uspech. Stiznosti probehly v kratkem sledu asi 4 neco uznane, neco ne. A vysledek? Zadny. Pry mechanismy. Houby s voctem. Na prepazce fronty az to hezky neni. Nevim jak dopoledne ale odpoledne je vcelku jedno kdy tam prijdu. Fronta. Prepazek maji hafo ale cast je zaskladana vitrinou s kravinama a ty zbyvajici 4 okenka to nepojmou. Sem tam jedou jen 3 at je tam fronta jaka chce.
sinco

Tak to máš docela v klidu. Taky jsem objednával z Anglie, nebyli schopní mi dát do schránky ani ten pojebaný lístek o doručení, ani smsku, email, nic. Takže jsem se o tom balíku dozvěděl náhodou, když jsem u nich byl pro jiný.
Tomáš P.

Pamatuju si když jednou tátovi měl přijít balík a zrovna když dorazil z práce domů tak je zastihl jak ani nezazvoní a hodí lístek do schránky.. a balík ani v tý dodávce nemají.
dustojnikhummer 

Chtělo by to zjistit, jaký je skutečný stav. Tedy správně doručených a špatně doručených.
Je až s podivem kolik lidi si na poštu stěžuje. Jenže jaké je to procento? Ono je to tak, že na internetu se často objevuji jen negativní dojmy, protože ti spokojení nemají potřebu o tom dávat vědět. A to nejde jen o poštu, ale obecně.
Třeba já s poštou vůbec nemám problémy. Vše funguje jak má. Balíky vždy dorazí druhý den od objednání, vždy ve stejném časovém horizontu a vždy zazvoní. Jednou to bylo namále, pač jsem byl venku, ale všiml jsem si cestou dodávky a kurýr mě poznal a na místě mi balík rovnou předal. Všechno je to o lidech.
Vindis

Ono je to jak co jak kde.
Do práce balíky chodí všechny bez problémů kromě těch z ciziny, ty prostě nedoručují. Domu chodí tak 3 ze 4 s tím, že aliexpressky hází vždy do schránky, střední balíčky nedoručují vůbec (ty co by měla vzít pošťačka) a velké vždy poctivě doručí (ty co rozváží autem) .Listovní zásilky chodí do práce stoprocetně, domu tak 2 z 5.
A to je to doma někdo 24/7...Mě z toho vychází, že doručovatelka domu je pěkně líná nebo přetížená (nebere balíčky a poštu), to co jde mimo ni je doručováno vlastně bez problémů.
grndl 

ČP už mě pěkně sere, čekám na balík, přede mnou dva lidé a trvá to 15 minut, protože místo poštovních služeb se na přepážce mnohem více času investuje do maloobchodního prodeje losů a vůní. Škoda, že PPL a podobné společnosti předpokládají, že jsou všichni pracující lidé dopoledne doma, jinak by to byla mnohem lepší volba.
Pavel K.

Deset let si stěžuju na doručovatele v naší oblasti. Pravidelně nedoručují - žena byla na mateřské, nyní pracuje z domova, tedy přes den je doma téměř každý den. Doručí tak dvě třetiny balíků či doporučených dopisů. Stížnosti to mírně zlepší, pak se vymění doručovatel(ka) a jedeme další kolo. Momentálně mi na poště leží balík, který nedoručili minulý týden (a na poště ho ženě nedají, já tam kvůli práci nemám čas zajít), další balík čeká od října na proclení (stížnosti nepomáhají), jeden prý na podpis dokonce doručili, ale nic jsme nedostali (ať se ten hajzl zlodějskej na poště těma sluchátkama třeba zadáví).Ne, s Českou poštou fakt nemám dobré zkušenosti. Ty údajné vnitřní procesy prostě nefungují. Opakovaně selhávají.
-drb-

Ono to je o lidech. Možná mám jen štěstí, ale zásilky se mi neztrácí a když jsem doma, tak mi je dají. Bavil jsem se o tom s kámošem z druhé strany republiky a jemu taky občas něco nedošlo. Stěžoval si jednou, stěžoval si podruhé a potřetí, počtvrté, ... si dal ten tel doručovatel pozor. Možná to tak nevypadá, ale i Česká pošta má nastavené vnitřní procesy proti takovým doručovatelům, kterým se nechce. Správnému fungování ovšem hodně napomůže zpětná vazba od zákazníků.
brk77

Českou poštu tak maximálně m**at za ty její služby. Posledních pět balíků, co jsem si objednával z Anglie nikdy nezkusili vůbec dodat, vždy byl ve schránce letáček, že si mám dojít na poštu, že jsem nebyl zastižen, což je totální kravina, protože zvonek funguje a 2x z toho jsem byl doma v ten čas, co házeli lísteček do schránky. V ostatní dny byl vždy doma někdo z rodiny. Jako nejsem línej jít na poštu, mám to koneckonců pár deset minut cesty, ale sere mě ten princip. Navíc když si to jdu vyzvednout na poštu, tak ještě musím poslouchat, jestli nechci nějakou s**čku jako pojištění nebo los. Vím, že ta borka za přepážkou za to nemůže (na rozdíl od té, co se líná vzít ten balík), ale prostě to zdržuje
Jakub L.

Onehdy na poště v Michli; prosil bych kolek za dvě stovky. Bohužel kolek nemám, nechcete stírací los? Hmm, tak nic.
Jan K.

Ta buzerace s nutností splnit předepsaný počet smluv a jinak je vytýkací dopis (důtka) je snad jen na Karvinsku. Z rodiny tam pracuje švagrová a potvrdila mi, že když byla nedávno stávka pošťáků (ti co je podporovali měli vesty nebo něco takového), tak si je nechali vedoucí zavolat a vyzvídali, kdo přesně podporoval tu stávku - s připraveným notýskem a tužkou.
Přesný opak je ve středočeském kraji. Tam, když jsem se dal do řeči s pošťačkou, tak jen kroutila hlavou: nikdo po nich nechce prodávat produkty. Tenkrát se jen usmála a řekla:"Kdyby tohle po mě chtěli, tak jim s tím seknu a jdu jinde.". A to je ten problém. Na Karvinsku je tak pokřiven pracovní trh vysokou nezaměstnaností, že každý raději ohne hřbet a tiše jde....
Jaroslav K.

Mohu bohužel jen potvrdit. Sousedka dělá na přepážce ČP, chodí domů úplně znechucená. Musí nabízet produkty jako pojistky, ŽP nebo penzijka, která už člověk má nebo si je cíleně někde sjedná. Rozhodně ale ne na poště, kam jde poslat doporučený dopis. Posílají tam své "kontrolory", kteří pak píší zprávy, zda jim byl nabídnut cílový produkt. Hnus. Ale na výplatě rozdíl až 5 tisíc hrubého...
Martin A.

Klasická pošta. Je porada, kde sedí ředitel a manažeři. ředitel se ptá proč pobočka xy nesplnila plán? manažer odpoví...ředitel řekne, výborně jaké budou postihy? tím vlastně nepřímo donutí, aby manažeři pokutovali své podřízené. Takhle to funguje dámy a pánové...česká pošta to je humus humusů a těch lidí je mi tam úpřímně líto
Antonín H.
 
;